پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: فشار بتیس روی بارسلونا برای انتقال جونیور فیرپو

کد خبر : 91297  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 تیر 1398
با وجود مبلغ 50 میلیونی بند فسخ، مجوز خروج مدافع جوان با 25-30 میلیون یورو صادر خواهد شد

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو، رئال بتیس برای قانع‌کردن بارسا جهت خرید جونیور فیرپو با سران این تیم تماس برقرار کرده و برچسب قیمت 25-30 میلیون یورویی دفاع چپ اسپانیایی را به اطلاع آن‌‌ها رسانده است.

 

بتیس مایل است که با انجام هر چه سریعتر این انتقال به سراغ سایر اهداف نقل و انتقالاتی خود برود و ارنستو والورده نیز به فیرپو برای جایگزینی جوردی آلبا علاقه‌‌مند است.

 

البته جونیور تنها گزینه باشگاه برای پست دفاع چپ محسوب نمی‌شود و فیلیپه لوئیس 33 ساله (آزاد)، ریکاردو رودریگز 26 ساله (آث میلان) و رافائل گریرو 25 ساله (دورتموند) نیز زیر نظر قرار دارند.

 

گزارشات حاکی از آن است که بارسلونا می‌تواند جهت کاهش هزینه انتقال فیرپو، خوان میراندا یا مارک کوکوریا را وارد انتقال کند. کوکوریا در روز گذشته با فعال‌سازی بند بازخرید به بارسا بازگشت اما بعید به نظر می‌رسد که او در فصل آینده برای این تیم توپ بزند و بتیس او را به عنوان بخشی از معامله خواهد پذیرفت.

 

خوان میراندا نیز در حال حاضر به همراه تیم زیر 19 ساله‌های اسپانیا در ارمنستان حضور دارد و با وجود اینکه باشگاه قصد ندارد برای فصل آینده از او استفاده کند، ممکن است به صورت قرضی و یا با بند بازخرید به فروش برسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.