پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: «‌ به خریدهای جدید خود امیدواریم »

کد خبر : 91314  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 تیر 1398
اظهارات سرمربی بلوگرانا درباره نتو، دی‌یانگ و گریزمان

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، تا بدین لحظه از پنحره نقل و انتقالات تابستانی، فرنکی‌ دی‌یانگ، آنتوان گریزمان و نتو ورودی‌های جدید بارسلونا بوده‌اند که ارنستو والورده در مصاحبه‌ای نظر خود را راجع به هر کدام از آن‌ها بیان کرد.

 

فرنکی دی‌یانگ:

او در فصل گذشته مثل تیم آژاکس در سطح بالایی بازی کرد. دی‌یانگ می‌تواند به خط میانی تیم طراوت دهد و بازیکنی برای آینده باشگاه است، چرا که همچنان سال‌های زیادی از دوران حرفه‌ای او باقی‌مانده و با سبک ما سازگاری دارد.

 

آنتوان گریزمان:

او بازیکنی‌ست که تجربه بازی در لالیگا را داشته و نسبت به دی‌یانگ زمان بیشتری را در اینجا گذرانده است. گریزمان بازیکن سریعی‌ست که به خوبی فضاها را پیدا می‌کند و از قدرت تمام‌کنندگی خوبی بهره می‌برد. ما اعتماد بسیاری به او داریم و با توجه به ارزش بالا، از او انتظار تاثیرگذاری سریع خواهیم داشت.

 

نتو:

او امنیت را بین دو تیر دروازه ایجاد می‌کند، دروازه‌بان با تجربه‌ای است و بازیکنی ایده‌آل برای کار کردن با ترشتگن محسوب می‌شود.

 

فصل آینده:

ما به خاطر چالش‌های پیش رو هیجان زده هستیم و می‌خواهیم با کسب تمامی عناوین، هواداران را خوشحال کنیم. اهداف ما همیشه یکسان هستند؛ برد در تمام بازی‌ها، قهرمانی در همه رقابت‌ها و پایبندی به سبک بازی. امیدواریم که بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.