پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

کوتینیو به خروج از بارسلونا نزدیک تر شد

کد خبر : 91322  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 تیر 1398
به احتمال زیاد او از بارسلونا جدا خواهد شد

اختصاصی بارسانیوز- براساس گزارش های اخیر کوتینیو آخرین روزهای خود در بارسلونا را پشت سر میگذارد. بعد از فصلی سخت او میخواهد بارسلونا را ترک کند، بارسلونا هم برای خرید دوباره نیمار باید چند بازیکن از جمله کوتینیو را به فروش برساند.

 

گزارش ها حاکی از آن است که فیلیپه کوتینیو فرزندان خود را از مدرسه هایی که قبلا در بارسلونا ثبت نام کرده بود خارج کرده است. این میتواند به این معنی باشد که او دیگر نمیخواهد در بارسلونا به زندگی کردن ادامه بدهد و امکان انتقال او به تیمی دیگر وجود دارد.

 

باشگاه بارسلونا در حال حاضر 99 میلیون یورو برای این بازیکن میخواهد و نمیخواهند در صورت فروش او ضرر کنند. بارسلونا در حال حاضر پول خرید کوتینیو را کامل به لیورپول پرداخت نکرده و به لیورپول بدهکار است.

 

خود این بازیکن هم خواستار ترک نیوکمپ است و میخواهد در تیمی دیگر بازی کند، او نتوانست در بارسلونا ارزش های خود را اثبات کند. از آخرین اقدام های وی حذف نام بارسلونا از بیو اینستاگرام و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام خود از عکس با پیراهن بارسلونا با عکس با پیراهن برزیل بود که شایعات خروج او را از بارسلونا شدیدتر کرد.

 

 

همچنین این بازیکن مدتی قبل در جشنی شرکت کرد که شش تا از هم تیم های سابق او در لیورپول در آن حضور داشتند. کیا جورابچیان درباره کوتینیو و لیورپول میگوید:

لیورپول در قلب کوتینیو جای دارد، او یکی از طرفداران این باشگاه بزرگ است. او دوست داشت که لیورپول در این فصل فاتح لیگ جزیره شود، این برای کوتینیو بسیار سخت است که در تیم رقیب لیورپول بازی کند و انتقال مستقیم به منچستریونایتد بسیار برای کوتینیو سخت است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.