پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: نیمار میتواند اولین بازیکنی باشد که از زندان ناصرالخلیفی فرار میکند

کد خبر : 91401  |  زمان ارسال : شنبه 29 تیر 1398
نیمار میخواهد به بارسونا بازگردد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت نیمار میخواهد بار دیگر به نیوکمپ بازگردد.

 

خانواده نیمار با مدیران بارسلونا دیدار کرده اند و میخواهند که این انتقال غیرممکن به نحوی انجام شود. نیمار دو سال قبل بارسلونا  را ترک کرد و با مبلغی سنگین به پاریس سنت ژرمن پیوست ولی حالا به نظر میرسد نیمار جونیور از این انتقال پشیمان است.

 

ناصرالخلیفی یک مدیر سخت گیر است و به همین راحتی اجازه خروج بازیکنان تیمش را نمیدهد. بارسلونا در گذشته خواهان جذب مارکینیوش، وراتی و تیاگو سیلوا بود که ناصرالخلیفی مانع این انتقال شد. نیمار اما امید خود را از دست نداده و به ناصرالخلیفی برای این انتقال فشار می آورد.

 

ناصرالخلیفی نیمار را درک نمیکند. او به نیمار همه چیز داد. او در ترکیب اصلی قراردارد و حقوق بالایی دریافت میکند و تقریبا هرچیز را که نیمار میخواست ناصرالخلیفی فراهم کرده است.

 

همچنین نیمار توجهی به پیشنهادات منچستریونایتد و رئال مادرید ندارد و تنها میخواهد در بارسلوناو کنار لیونل مسی بازی کند. به نظر میرسد نیمار اولین بازیکنی خواهد بود که میتواند بر خلاف نظر باشگاه و سرسختی های ناصرالخلیفی به بارسلونا برود.

 

او میخواهد به بارسلونا برگردد تا دوباره از فوتبال بازی کردن لذت ببرد و شانس به روزهای اوج برگشتن را داشته باشد. همچنین از مهم ترین خواسته های او بازی در کنار لیونل مسی است ومیخواهد در کنار او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.