پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: نقل و انتقالات احتمالی بارسلونا در تابستان پیش رو

کد خبر : 91412  |  زمان ارسال : شنبه 29 تیر 1398
خبری از نیمار نیست

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا اهدافی در نقل و انتقالات دارد، بازیکنانی وارد و بازیکنانی از باشگاه خارج میشوند. حال به بررسی خروجی و ورودی های احتمال میپردازیم.

 

ورودی ها- جونیور فیرپو:

مدافع چپ بتیس در حال حاضر از اهداف مهم نقل و انتقالاتی بارسلونا محسوب میشود. کاتالان ها به صورت جدی خواهان جذب یک مدافع چپ خوب و باکیفیت برای رقابت با جوردی آلبا هستند. گزارش ها حاکی از آن است که بتیس میخواهد این بازیکن را با مبلغی بین 30-25 میلیون یورو به بارسلونا بفروشد، البته بتیس علاقه مند است تا میراندا هم وارد قرارداد شود.

 

داوید آلابا:

بارسلونا از او به عنوان یک گزینه در صورت شکست در جذب جونیورفیرپو نگاه میکند. به نظر میرسد این مدافع اتریشی دوست دارد چالش جدیدی تجربه کند، از طرفی جایگاه او با ورود لوکاس هرناندز به خطر افتاده است. گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا برای جذب او با بایرن مونیخ تماس هایی برقرار کرده است. قیمت فعلی او در بازار نقل و انتقالات 25 میلیون یورو است.

 

کای هاورتز:

این بازیکن جوان و 20 ساله اعلام کرده که به دنبال یک چالش جدید است. قیمت او هر ساله در حال افزایش است و از مهم ترین بازیکنان لورکوزن به شمار میرود. او با بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان فصل بعد بازی خواهد کرد. به نظر میرسد اگر بارسلونا سال بعد به دنبال او باشد باید 100 میلیون یورو هزینه کند!

 

جروم روسیلون و فیلیپ مکس:

به نظر میرسد بارسلونا گزینه های زیادی برای پست دفاع چپ مدنظر دارد. جروم روسیلون فصلی خوب را با وولفسبورگ پشت سر گذاشت و احتمالا به زودی به تیم ملی فرانسه دعوت خواهد شد. همان طور که اسپورت مدتی قبل خبر داده بود بارسلونا به جذب او علاقه مند است و او میتواند راهی بارسلونا شود.

فیلیپ مکس هم گزینه دیگر بارسلونا برای پست دفاع چپ است. او در حال حاضر 25 سال سن دارد و گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا برای جذب او وارد مذاکره با آگسبورگ خواهد شد. خرید او 20 میلیون یورو هزینه دارد البته باشگاه باید برای جذب او وارد رقابت با چند باشگاه اروپایی از جمله لیورپول شود.

 

مویس کین:

بارسلونا به دنبال یک بازیکن برای جایگزینی لوئیس سوارز است و برای این مهم به مویس کین فکر میکند. البته جذب این بازیکن بسیار سخت است چون تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند. به نظر میرسد بیانکوری میخواهد این بازیکن را به فروش برساند و او جایی در تاکتیک های تیم ندارد. قیمت فعلی 25 میلیون یورو است.

 

خروجی ها-  خوان میراندا:

به نظر میرسد این مدافع آینده دار بارسلونا را ترک خواهد کرد و با قراردادی قرضی به بتیس خواهد پیوست. احتمال دارد او وارد قرارداد جونیور فیرپو شود در این صورت این انتقال به نفع بتیس است چون جای جونیور فیرپو را پرشده میبیند.

 

رافینیا:

اگرچه او با تیم به تور پیش فصل خواهد رفت ولی به نظر میرسد این هافبک برزیلی بارسلونا را در این تابستان ترک خواهد کرد. بارسلونا برای فروش او 15 میلیون یورو میخواهد و به نظر میرسد که والنسیا بیشتر از سایرین خوهان جذب این بازیکن است.

 

مالکوم:

به نظر میرسد بلوگرانا میخواهد این بازیکن برزیلی را در همین تابستان به فروش برساند. اگرچه مالکوم و باشگاه به دنبال پیشنهادات مناسب برای بررسی هستند ولی آینده او همچنان نامشخص است. بارسلونا برای این بازیکن از سایر تیم ها 40 میلیون یورو میخواهد.

 

کوتینیو:

به نظر میرسد بارسلونا میخواهد این ستاره برزیلی را به فروش برساند، گزارش ها حاکی از آن است که PSG و کیاجورابچیان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند. همچنین برخی منابع معتقد هستند که وارد قرارداد نیمار خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.