پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد جدید بایرن مونیخ برای دمبله: داوید آلابا + مقداری پول

کد خبر : 91424  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 تیر 1398
احتمال انتقال او به بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بایرن مونیخ داوید آلابا را همراه مقداری پول برای جذب دمبله به بلوگرانا پیشنهاد کرده است. البته بارسلونا این پیشنهاد را رد کرده است چون ستاره فرانسوی خود را غیر قابل فروش میداند.

 

گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا برای جذب این مدافع تلاش نخواهد کرد. بارسلونا چند سال است که به دنبال جذب او است ولی باوارایی ها پیشنهادات بارسلونا را رد کرده بودند. اگرچه به نظر میرسد بارسلونا به وقوع این انتقال امیدوار است.

 

این مدافع اتریشی و 27 ساله در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات حضور دارد. بارسلونا به این بازیکن علاقه مند است چون او میتواند در پست های مختلف بازی کند، لازم به ذکر است که آلابا علاوه بر بازی به عنوان یک فول بک توانایی بازی به عنوان یک مدافع وسط و هافبک دفاعی و هافبک مرکزی را هم دارد.

 

در حال حاضر باوارایی ها لوکاس هرناندز را از اتلتیکومادرید جذب کرده اند و به نظر میرسد که او در ترکیب 11 نفره تیم قرار بگیرد از این رو آلابا آماده خروج از بایرن مونیخ است. البته برخی منابع گزارش داده اند که بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه میخواهد او را به منچسترسیتی پیشنهاد کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.