پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت: چرا انتقال آلابا به بارسلونا امکان پذیر است؟

کد خبر : 91438  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 تیر 1398
احتمال انتقال او به بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز-  به گزار موندو جوردی آلبا فصل قبل را بدون داشتن یک رقیب در پست دفاع چپ سپری کرد ولی حالا میخواهد یک رقیب جدی برای جوردی آلبا پیدا کند. 

 

در سال های اخیر داوید آلابا یک مهره غیرقابل جایگزین در بایرن مونیخ به حساب می آمد ولی به نظر میرسد در این تابستان درهای خروج به روی او باز شده است. بایرن مونیخ در حال حاضر لوکاس هرناندز را جذب کرده و به نظر میرسید از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. حال به چهار دلیل میپردازیم که احتمال خروج او از بایرن را بیشتر میکند.

 

دلیل اول:

در حال حاضر داوید آلابا تنها دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به نظر میرسد که او نمیخواهد قراردادش را با باشگاه تمدید کند در نتیجه بایرن مونیخ درصدد است که او را در همین تابستان به فروش برساند تا او را در فصول بعد رایگان از دست ندهند.

 

دلیل دوم:

داوید آلابا میخواهد یک چالش جدید را تجربه کند  بارسلونا میخواهد این شانس را به او عطا کند. همچنین او میتواند یک رقیب جدی برای جوردی آلبا در پست داع چپ باشد.

 

دلیل سوم:

باشگاه بایرن مونیخ برای جذب دمبله حاضر است که آلابا را به عنوان بخشی از قرارداد به بارسلونا واگذار کند که این نشان میدهد آنها میخواهند این مدافع را در همین تابستان به فروش برسانند.

 

دلیل چهارم:

بایرن مونیخ در حال حاضر لوکاس هرناندز را 80 میلیون یورو به خدمت گرفته و به نظر میرسد که این بازیکن جای آلابا را در ترکیب اصلی خواهد گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.