پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: بارسلونا برای آرتور برنامه ای ویژه تدارک دیده است

کد خبر : 91440  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 تیر 1398
بارسلونا به آرتور امید زیادی دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت بارسلونا به آرتور امید زیادی دارد و میخواهد او به یک ستاره در سال های پیش رو تبدیل شود.

 

مشکل فیزیکی آرتور در فصل قبل باعث شد که او در چند بازی آخر فصل نتواند به طور کامل بازی کند. بلوگرانا برای این هافبک برزیلی برنامه ای ویژه تدارک دیده اند تا مشکل فیزیکی او را برطرف کنند و او را از نظر فیزیکی قوی تر بکنند.

 

اما هنوز نگرانی هایی بابت آرتور وجود دارد. به ندرت پیش می آید که ارنستو به آرتور ملو یک بازی به طور کامل بازی بدهد. آتورو ملو اغلب در دقیقه 70 به بعد تعویض میشود و این به مشکل استقامتی و قدرتی این بازیکن برمیگردد که باید تقویت شود.

 

این مشکل آرتور به رژیم بد غذایی و تفریحات نامناسب آرتور برمیگردد. آرتور فصل قبل بعد از حضور در جشن تولد نیمار در مقطعی نامناسب از فصل مصدوم شد. البته او بعد از این اتفاق از باشگاه و هواداران عذرخواهی کرد و گفت:

من اشتباه کردم که به جشن تولد نیمار رفتم. از همه بابت این موضوع عذرخواهی میکنم.

 

حال  بعد از به خدمت گرفتن دی یانگ، والورده قصد دارد  از مثلث بوسکتس، دی یانگ و آرتور برای خط میانی استفاده کند. از این منظر هیچ شکی نیست که این سه بازیکن توانایی بالایی دارند ولی مشکل آنجاست که این سه بازیکن از نظر فیزیکی  کمی ضعف دارند که باشگاه میخواهد در این روی این موضوع کار کند و توانایی فیزیکی آنان را بالاتر ببرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.