پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ESPN: بارسلونا میخواهد با مسی قراردادی بلند مدت امضا کند

کد خبر : 91490  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 تیر 1398
بارسلونا میخواهد مسی را در طولانی مدت حفظ کند

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش ESPN بارسلونا میخواهد قرارداد مسی را تمدید کند.

 

مهاجم 32 ساله آرزانتینی بارسلونا در حال حاضر تا 30 جون 2021 با بارسلونا قرارداد دارد اما بندی در قرارداد او وجود دارد که میشود قرارداد او را 12 ماه دیگر تمدید کرد. آخرین باری که ستاره آرزانتینی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرده بود به سال 2017 برمیگردد.

 

حال جوزپ ماریا بارتومئو میخواهد قرارداد جدیدی به مسی پیشنهاد کند. به نظر میرسد بارتومئو میخواهد حداقل مسی را تا سال 2023 یعنی زمانی که مسی 36 ساله میشود در باشگاه نگه دارد.

 

نکته جالب تر آن که منابع بسیار معتبر از جمله گراهام هانتر خبر داده اند که مسی خواسته های مشخصی از باشگاه دارد، که یکی از آنها بازگشت نیمار به نیوکمپ است. گراهام هانتر میگوید:

در بارسلونا همه چیز به مسی ختم میشود. مسی برخلاف آنچه که مردم فکر میکنند فرد خودخواهی نیست ولی وقتی مسی در زمین خوب نباشد بارسلونا نمیتواند خود را جمع و جور کند و بیش از حد به مسی وابسته است.

جوزپ ماریا بارتومئو در سال 2021 بارسلونا را ترک خواهد کرد ولی گفته که قبل از ترک بارسلونا قرارداد مسی را بلند مدت تمدید خواهد کرد.

 

او همچنین درباره علاقه مسی به بازگشت نیمار گفت:

مسی دوست دارد نیمار به بارسلونا برگردد. نیمار و سوارز اگرچه شخصیت های متفاوتی دارند ولی با مسی دوست هستند، مسی شخصی را میخواهد که او را از نظر تکنیکی درک کند و برای مسی فضا و موقعیت ایجاد کند. آخرین باری که بارسلونا موفق به کسب سه گانه شد MSN در خط حمله بارسلونا حضور داشتند.

 

او ادامه داد:

البته مسی میداند که بردن چمپیونزلیگ فقط با آوردن نیمار محقق نمیشود. مسی به مدیران میگوید اگر میخواهید من قراردادم را تمدید کنم اول قراردادی جدید با نیمار امضا کنید و او را به بارسلونا برگردانید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.