پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو: بارسا در پنج سال اخیر هزینه‌های زیادی کرده اما موفق به فتح چمپیونزلیگ نشده است

کد خبر : 91823  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 مرداد 1398
مهاجم پرتغالی معتقد است که یوونتوس می‌تواند امسال یا سال بعد قهرمان اروپا شود

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، کریستیانو رونالدو پس از کسب جایزه اساطیر مارکا طی مصاحبه‌ای با این نشریه درباره مسائل مختلفی سخن گفته است.

 

قهرمانی در چمپیونزلیگ:

تیم‌های یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا همیشه مدعی هستند اما تنها یک تیم می‌تواند چمپیونزلیگ را ببرد. برای مثال بارسلونا در پنج سال اخیر علیرغم هزینه‌های زیاد موفق به قهرمانی در چمپیونزلیگ نشده و این نشان‌دهنده سختی این کار است.

 

وضعیت یوونتوس:

یووه به خوبی تقویت شده و بازیکنان همیشه برای برنده‌شدن می‌جنگند، اما فاکتورهای بسیاری وجود دارد. یوونتوس چمپیونزلیگ را می‌برد، اگر امسال نشد امیدوارم سال بعد این انفاق بیفتد چرا که آن‌ها همه پیش‌نیازهای قهرمانی در اروپا را دارند.

 

وضعیت بارسلونا و رئال مادرید:

بارسا مانند هر سال آن‌ها بسیار قدرتمند است و بازیکنان خوبی مانند دی‌یانگ و گریزمان، و سال گذشته کوتینیو و دمبله امضا کرده است. رئال مادرید نیز یکی از بهترین‌های جهان است که هازارد، یوویچ و مندی را جذب کرده است. یووه هم همینطور.

 

بازگشت نیمار به بارسا:

صحبت‌های زیادی پیرامون انتقال او به مادرید، بارسلونا و یووه وجود دارد اما این کار رسانه‌هایی است که نیاز به فروش دارد و من فکر می‌کنم که او در پاریس خواهد ماند. اگر نه، به جایی می‌رود که در آن خوشحال باشد و بتواند فوتبال خود را ابراز کند. دوست دارم بازی کردن او را بدون در نظر گرفتن اینکه کجاست تماشا کنم و نیمار از خودش مراقبت کرده و از مصدومیت دوری کند. این چیزی‌ست که من برای او می‌خواهم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.