پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: بارسلونا برنامه‌ای برای فروش ویدال ندارد

کد خبر : 91859  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 مرداد 1398
تمایل والورده برای حفظ هافبک شیلیایی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بخش ورزشی و کادر فنی بارسلونا علاقه‌ای به فروش آرتورو ویدال در تابستان جاری ندارند.

 

هافبک شیلیایی که به زودی پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات به تمرینات بارسا باز خواهد گشت، تا زمانی که یک پیشنهاد دیوانه‌وار از راه نرسد برای فروش نیست.

 

والورده احساس می‌کند که ویدال عضو بسیار مهمی از ترکیب بلوگرانا محسوب می‌شود چرا که از خصوصیاتی بهره می‌برد که سایر هافبک‌های تیم فاقد آن هستند. تیم‌های بسیاری به خصوص از ایتالیا شرایط جذب آرتورو را جویا شده‌اند اما انتظار می‌رود که او یک فصل دیگر را نیز در نیوکمپ سپری کند.

 

ستاره 32 ساله در فصل گذشته با انتقالی غیرمنتظره از تیم بایرن مونیخ به بارسا پیوست تا جای پائولینیو را پر کند چرا که والورده یک بازیکن قدرتمند و فیزیکی برای میانه میدان می‌خواست تا بالانس تیم را برقرار کند. هزینه انتقال او کمتر از 20 میلیون بود اما او در اواخر فصل تبدیل به مهره‌ای کلیدی در ترکیب ارنستو والورده شد.

 

صحبت‌هایی با چند تیم چینی و همچنین اینتر میلان انجام شده است اما هافبک جنگنده مایل است یک فصل دیگر را نیز در نیوکمپ سپری کند تا در سال آینده و زمانی که تنها یک سال از قرارداد او با بارسا باقی مانده است، درباره آینده خود تصمیم‌گیری کند؛ امری که ویدال پیش‌تر به صورت غیرمستقیم در مصاحبه‌ای با اسپورت تایید کرده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.