پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستان احساسی از شکیرا : همکاری با بنیاد خیریه ( تصاویر )

کد خبر : 91974  |  زمان ارسال : شنبه 12 مرداد 1398
شکیرا با یک بنیاد خیریه همکاری اش را آغاز کرد

اختصاصی بارسا نیوز - شکیرا و جرارد پیکه مدتی است که از تعطیلات باماها بازگشته اند . این زوج معروف تعهدات حرفه ای زیادی دارند و مجددا کارهایشان را از سر گرفتند . پیکه در دنیای فوتبال و شکیرا در دنیای موسیقی !

 

خواننده کلمبیایی درگیر فعالیت های موسیقی است . او قبل از تابستان مجبور شد تور جهانی خود را به تعویق بیاندازد و پس از بهبودی گرفتگی صدا بقیه کنسرت هایش را برگزار کرد و تور را به پایان رساند . با این حال شکیرا تصمیم به استراحت ندارد و اکنون کار آهنگ های جدیدی را آغاز کرده است .

 

خواننده کلمبیایی علاوه بر خواندن دارای چندین مارک معروف از جمله عطر و جواهرات است . او اما در کشورش کلمبیا نیز اخیرا در ساخت مدرسه مشارکت کرده تا از این طریق کودکان بیشتری از حق آموزش مناسب و باکیفیت برخوردار شوند . شکیرا همواره گفته که آموزش باعث میشود تا افراد فرصت های برابری داشته باشند و آینده بهتری در انتظار آنها باشد .

 

شکیرا با انتشار مطلبی اخیرا خبر داد که هزاران دانش آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس fpiesdescalzos مشغول به تحصیل شده اند و تصاویری زیبا نیز به اشتراک گذاشت . او نوشت که آموزش و پرورش میتواند فقر را نابود و نردبانی برای رسیدن به رویاها باشد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.