پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای گل : بارسلونا برای نیمار پیشنهاد رسمی ارائه می‌دهد

کد خبر : 91985  |  زمان ارسال : شنبه 12 مرداد 1398
رافینیا، کوتینیو و راکیتیچ در لیست فروش

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش گل، کاتالان‌ها امیدوارند که بتوانند با تأمین منابع مالی و کاهش مجموع حقوق بازیکنان ستاره برزیلی را به خدمت بگیرند.

 

سران بلوگرانا در حال آماده‌سازی برای آغاز مذاکرات مستقیم با پاریس سنت ژرمن برای جذب نیمار هستند. قهرمان لوشامپینه تا به حال روی مبلغ درخواستی خود اصرار کرده و نعادل رقمی را از بارسا خواسته که در سال 2017 برای خرید ستاره سابق سانتوس خرج کرده بود.

 

با این حال تغییراتی در این مبلغ ایجاد خواهد شد و با توجه به تمایل شدید ستاره 27 ساله برای بازگشت به نیوکمپ، بلوگرانا آماده است که در روزهای آینده برای جذب او پیشنهاد رسمی ارائه دهد.

 

 

در حقیقت بعد از آگاهی جوزپ ماریا بارتومئو نسبت به تمایل نیمار برای خروج از پاریس، تابستان بارسا تحت شعاع احتمال بازگشت ستاره برزیلی قرار گرفته است؛ کسی که در تمام بازی‌های پیش فصل تیم خود غایب بوده و جدال سوپرکاپ فرانسه را از روی سکوها تماشا کرد.

 

اطلاعات منابع گل نشان می‌دهد که تیم فرانسوی از تمایل نیمار برای بازگشت به بارسلونا آگاه است و مذاکرات می‌تواند به خوبی پیش برود. با این حال روابط بین دو باشگاه از زمان پرداخت بند فسخ ستاره برزیلی چندان خوب نیست که می‌تواند کار را کمی سخت کرده و نهایی‌شدن آن را به بعد از آغاز فصل 2019/20 موکول کند.

 

همچنین علیرغم فروش مالکوم، بارسلونا برای خرید مهاجم 27 ساله به منابع مالی بیشتری احتیاج دارد و رافینیا، کوتینیو و راکیتیچ در لیست فروش قرار دارند.

 

 

طبق گزارش گل در نوامبر 2018، عملیات نیمار از چند ماه قبل آغاز شده است اما اکنون مذاکرات به صورت جدی تر پیگیری خواهد شد. در پی‌اس‌جی، بازیکنان و کادر فنی باشگاه مایل به حفظ ستاره برزیلی هستند و افرادی نظیر امباپه، کاوانی، وراتی و توخل این تمایل را بیان کرده اند.

 

در هر حال فشار نیمار روی پاریسین‌ها می‌تواند در مبلغ انتقال تاثیر بسیاری داشته باشد و با توجه به اینکه کاتالان‌ها اولین اقدامات خود را برای جذب نیمار انجام داده اند، باید دید در روزهای آینده و با ارائه پیشنهاد رسمی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.