سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چهار شانس بزرگ توپ طلا 2019

کد خبر : 92109  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 مرداد 1398
به نظر شما توپ طلا به کدام بازیکن میرسد ؟

اختصاصی بارسا نیوز - تا همین چند ماه پیش به نظر می رسید لیونل مسی شانس اول توپ طلا است اما سپس شرایط بارسلونا تغییر کرد و شرایط مسی نیز متفاوت شد .

 

اکنون اما حدس زدن برنده توپ طلای بعدی کار آسنای نیست زیرا نامزدهای عالی برای آن مطرح هستند و به نظر میرسد تکلیف توپ طلا بر اساس عملکرد آنها در ماه های آینده خواهد بود .

 

امروز اما میتوان 4 بازیکن را به عنوان شانس اصلی توپ طلای فرانس فوتبال نام بُرد و لیونل مسی قطعا جزو آنهاست .

 


  لیونل مسی  

بدون تردید از نظر فردی شایسته ترین بازیکن برای این جایزه است . مسی برنده کفش طلا شد و همزمان آقای گل دو رقابت مهم یعنی لالیگا و لیگ قهرمانان لقب گرفت  . مسی نقش پررنگی در قهرمانی بارسلونا در لالیگا و صعود بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت . همچنین لئو علاوه بر لالیگا , قهرمان سوپرکاپ اسپانیا نیز  شد . با این حال حذف از اروپا و سپس شکست در فینال کوپا دل ری و حذف از کوپا آمریکا باعث شد شانس او کاهش یابد .

 


  سادیو مانه  

مهاجم لیورپول شانس بزرگی برای کسب توپ طلا دارد . مانه بازیکنی کلیدی در برنامه های یورگن کلوپ بود و قهرمان اروپا شد . او همچنین در فصل گذشته 26 گل نیز به ثمر رساند و با تیم ملی کشورش نیز نایب قهرمان آفریقا شد .

 


 ویجیل فن داین  

او نیز کاندیدای دیگری برای کسب این جایزه محسوب میشود به خصوص که در قهرمانی لیورپول در اروپا یک بازیکن کلیدی بود . همچنین او بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس انتخاب شد . شاید او آمار گل و پاس گل کمی داشته باشد اما انتخاب مودریچ به عنوان برنده توپ طلا نشان داد که باید شانس زیادی برای او قائل شویم .

 


  کریستیانو رونالدو 

ستاره تورین گزینه دیگری برای کسب توپ طلا میباشد . او قهرمان لیگ ایتالیا شد و همچنین سوپرکاپ را بُرد . همچنین با تیم ملی پرتغال قهرمان لیگ ملت های اروپا شد .

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.