پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عواقب مصدومیت مسی برای بارسلونا

کد خبر : 92116  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 مرداد 1398
فوق ستاره آرژانتینی قادر به شرکت در تور آمریکا نخواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، لیونل مسی بعد از بازگشت به بارسلونا و سخنرانی مقابل هواداران در جام خوان گمپر، به تمرینات تیم اضافه شد اما پس از مدت کوتاهی مصدوم شد تا عواقب متعددی در انتظار او و بارسلونا باشد:

 

۱ - از دست دادن تور آمریکا:

به علت حضور در کوپا آمریکا، مسی دیرتر از هر بازیکن دیگری به تمرینات اضافه شد و تور آمریکا اولین حضور احتمالی او در میدان به حساب می‌آمد. امری که می‌توانست به آشنایی لئو با خریدهای جدید تیم از جمله فرنکی دی‌یانگ، آنتوان گریزمان، جونیور فیرپو و نتو کمک کند اما با مصدومیت پیش‌آمده هیچکدام از این‌ها رخ نخواهد داد.

 

۲ - مصدومیت‌های پیش فصل می‌تواند در آینده دردسرساز باشد:

در تمرینات پیش‌فصل بازیکنان بدن خود را برای حضور در یک فصل طولانی آماده می‌‌کنند اما این مصدومیت می‌تواند مسی را از نظر بدنی پشت سر هم‌تیمی‌های خود قرار دهد. این شروع دیرهنگام باعث می‌شود رسیدن کاپیتان بلوگرانا به فرم خوب بیشتر به طول بیانجامد و می‌تواند در طول فصل نیز مصدومیت‌های جدید و کوچکی ایجاد کند. بنابراین کادر فنی باید از حضور مسی در فرم بدنی مناسب اطمینان حاصل کرده و حتی در صورت نیاز او را به تمرینات انفرادی بفرستد.

 

۳ - امکان عدم حضور در هفته اول لالیگا:

با وجود اینکه مصدومیت لئو بزرگ نیست اما می‌تواند موجب عدم حضور او در هفته اول لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو شود و با توجه به اینکه تنها 12 روز تا این جدال باقی مانده است، حتی اگر مسی چراغ سبز پزشکان را دریافت کند به نظر می‌رسد بازی‌دادن به او یک ریسک خواهد بود. او باید بعد از مصدومیت چند جلسه تمرین داشته باشد و قهرمان در هفته اول لالیگا مشخص نخواهد شد.

 

۴ - جریمه مالی:

بارسا باید به خاطر مصدومیت مسی به ناپولی جریمه بپردازد چرا که در قرارداد مربوطه ذکر شده بود که فوق ستاره آرژانتینی در هر دو بازی حضور خواهد یافت. این در حالی‌ست که او بازی‌های تور ژاپن مقابل چلسی و ویسل کوبه را نیز از دست داده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.