پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : مثلث تهاجمی جدید برای تور آمریکا

کد خبر : 92151  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 مرداد 1398
در دیدار مقابل ناپولی والورده از مثلث سوارز ، گریزمان و دمبله استفاده خواهد کرد

اختصاصی بارسا نیوز - فرصت خوبی در اختیار والورده است.

 

طبق گزارش اسپورت ، بارسلونا در تور پیش فصل میامی باید دو دیدار دوستانه مقابل ناپولی داشته باشد. این یک آزمایش جدید برای اولین دیدار فصل مقابل اتلتیک بیلبائو خواهد بود ، یک آزمایش جدید برای ارنستو چرا که او از وضعیت مسی برای حضور در این دیدار آگاه نیست. آرژانتینی در اولین تمرین فصل خود مصدوم شد و همین مسئله باعث شد او در تور میامی غایب باشد و حالا این مصدومیت ممکن است باعث شد او در اولین هفته لالیگا غایب باشد.

 

والورده حالا در دیدار مقابل ناپولی این فرصت را دارد که در خط حمله خود از یک مثلث جدید در غیاب مسی استفاده کند. دمبله و گریزمان در دیدار های اخیر تیم در کنار هم بازی کرده اند اما هنوز موفق به گلزنی نشدند. در تور پیش فصل آمریکا سرمربی تیم میتواند از مثلث سوارز ، گریزمان و دمبله استفاده کند تا آن را برای استفاده در اولین هفته لیگ نیز بررسی کرده باشد. کوتینیو به علت حضور در فینال کوپا آمریکا تا به اینجا تنها یک جلسه با تیم تمرین کرده است.

 

این سه بازیکن تا به حال در کنار هم بازی نکردند. در دیدار مقابل آرسنال دمبله و گریزمان در ترکیب ابتدایی تیم بودند اما سوارز در نیم ساعت آخر بازی وارد زمین شد و موفق شد گل برتری تیم را به ثمر برساند. حالا والورده یک فرصت خوب دارد تا این مثلث را با یک چالش جدی مواجه کند چرا که بارسلونا در هفته اول لالیگا کار سختی در سان مامس دارد و قطعا تیم میخواهد با پیروزی کارش را شروع کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.