پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بررسی اسپانسرهای باشگاه در فصل جدید

کد خبر : 92330  |  زمان ارسال : شنبه 19 مرداد 1398
باشگاه بارسلونا اسپانسرهای زیادی در سطح جهانی و منطقه ای دارد . در ادامه آخرین وضعیت را بررسی میکنیم

اختصاصی بارسا نیوز - فصل گذشته بارسلونا به درآمد 990 میلیون یورو رسید که یک رکورد جدید در تاریخ باشگاه و حتی تاریخ فوتبال محسوب میشد . جزئیات بیشتر این آمار نیز در پاییز ارائه خواهد شد .

 

درآمد باشگاه عموما از طریق فروش محصولات رسمی مانند پیراهن , درآمد حاصل از تور پیش فصل , درآمد اسپانسری و درآمد بلیط فروشی و .... میباشد .

 

بارسلونا اسپانسرهای زیادی دارد که مهمترین بخش درآمدی نیز به آنها تعلق دارد که میتوان آنها را به 4 گروه از نظر میزان سرمایه گذاری در باشگاه تقسیم کرد :

حامیان اصلی , شرکای برتر , شرکای رسمی و در نهایت شرکای منطقه ای .

 

3 اسپانسر اصلی باشگاه شناخته شده ترین و محبوب ترین هستند :

نایک , راکوتن و بکو . شرکت پوشاک آمریکایی سالانه 105 میلیون یورو ثابت پرداخت میکند که تا 155 میلیون یورو میتواند افزایش یابد . از سوی دیگر راکوتن 55 میلیون یورو که برای قهرمانی های بارسلونا نیز مبلغی پرداخت میکند و بکو با سالانه 19 میلیون یورو کمترین سهم را دارد .

 

 

تغییر در هرم اسپانسری " شرکای برتر " :

در حالی که فصل گذشته شرکای برتر باشگاه برندهای Estrella Damm, کونامی, کاشا بانک و ژیلت بودند در این دوره کاهش چمشگیری اتفاق افتاده و تنها بانک کاتالان جزو این دسته باقی مانده است . البته هر 3 شرکتی که از این گروه خارج شدند به گروه دیگری یعنی شرکای رسمی تغییر کردند . این شرکت ها سال گذشته بین 5 تا 7.5 میلیون یورو به باشگاه پرداخت کردند .

 

شرکای رسمی :

البته با توجه به تغییراتی که بالا گفته شد اکنون شرکای رسمی باشگاه  افزایش یافته است که در تصویر زیر می بینید . از این گروه شرکت های آئودی و لاسا تایر با پایان قرارداد از جمع اسپانسرها خارج شدند .

 

در ماه جولای اما دو شرکت مهم به این فهرست پیوستند که یکی Aguas Veri ( آب معدنی ) و دیگری 1XBET میباشد که شرکتی روسی است اما در اروپا , آسیا و آمریکای لاتین رشد زیادی کرده است . پرداختی این شرکت ها به بارسلونا حدود 8 میلیون یورو خواهد بود اما شرکت آب معدنی بین 3 تا 5 میلیون یورو پرداخت میکند .

 

 

حامیان منطقه ای :

شرکت بهداشتی Assistència Sanitària یکی از اسپانسرهای منطقه ای باشگاه محسوب میشود اما در عین حال یکی از حامیان اصلی در بخش های حرفه ای باشگاه خواهد بود . این شرکت در زمینه بیمه پزشکی از ابتدای جولای قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد . آنها 15 سال است که جزو اسپانسرهای باشگاه هستند .

 

 

البته لازم به ذکر است که در بین اسپانسرها نامی از یونیسف دیده نمیشود و علت آن این است که یونیسف حامی مالی نیست بلکه با بنیاد خیریه باشگاه همکاری میکند و این همکاری از 12 سال قبل آغاز شده و باشگاه سالانه 2 میلیون یورو به این نهاد برای حمایت از کودکان آسیب پذیر کمک میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.