پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی بارتومئو از پیوستن نیمار به رئال مادرید ; استراتژی بارسلونا تغییر میکند

کد خبر : 92429  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 مرداد 1398
بارتومئو نگران است نیمار راهی رئال مادرید شود

اختصاصی بارسا نیوز - روز گذشته لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از مذاکرات برای خروج نیمار خبر داد . او شایعات را تغذیه کرد و زنگ خطر را برای مشتریان به صدا درآورد .

 

بارتومئو رئیس بارسلونا میداند که احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید وجود دارد . آ.اس مدعی شد که به همین دلیل بارسلونا میخواهد در مورد شیوه جذب نیمار بازنگری انجام دهد و استراتژی اش را تغییر دهد .

 

بارتومئو تاکنون بدنبال جذب نیمار از طریق تبادل بازیکن و یا حتی انتقال قرضی با بند اجباری خرید بود اما ممکن است این شیوه , مناسب شرایط فعلی نباشد .

 

رئیس بارسلونا از ابتدای تابستان برای جذب نیمار برنامه داشت و حتی در یکی از مصاحبه هاش از ناراضی بودن نیمار از حضور در پاریس گفت که نشان میداد او از وضعیت این بازیکن به خوبی اطلاع دارد اما  ورود رئال مادرید در هفته های گذشته به ماجرای نیمار تمام برنامه های بارسا را خراب کرد .

 

جرارد پیکه اخیرا از نیمار خواست تکلیف همه را روشن کند و درباره حواشی نقل و انتقالات ایجاد شده موضع گیری کند اما نیمار تاکنون چنین اقدامی انجام نداده است .

 

در همین حال در باشگاه بارسلونا به نظر میرسد که آنها فعلا پرونده نیمار را فراموش کرده اند و کسی درباره شکایت این بازیکن از بارسلونا و یا ماجرای پاداش او صحبت نمیکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.