پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ضربه نهایی 2 ستاره جوان بارسلونا به راکیتیچ

کد خبر : 92431  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 مرداد 1398
هافبک کروات بدون حتی 1 دقیقه بازی مقابل ناپولی

اختصاصی بارسا نیوز - ایوان راکیتیچ روزهای سختی را سپری میکند . هافبک کروات اعتماد والورده را دارد اما بارسلونا از این سرمربی خواسته تا خط هافبک را تغییر دهد و باشگاه امیدوار است تا قبل از پایان نقل و انتقالات اقدام به فروش بازیکنانی از خط هافبک کنند .

 

به نظر میرسد زوج راکیتیچ و بوسکتس شکست خورده اند . از ماه جولای که دی یونگ به بارسلونا پیوست نشان داد که میتواند در دو موقعیت خط میانی بازی کند . 4 بازی پیش فصل برگزار شده و دی یونگ نشان داد در سطح فصل گذشته است .

 

 

اما دی یونگ تنها نیست بلکه زوج او با کارلس آلنیا جذاب به نظر میرسد . آلنیا که از آکادمی لاماسیا آمده نمایش عالی برابر ناپولی داشت و در گل دوم و همچنین سوم بارسلونا نقش ایفا کرد .

 

والورده درباره آلنیا گفت : " فصل گذشته شروع نامنظمی داشت اما او در حال رشد است و باید به ما در موارد زیادی کمک کند زیرا او در بازیسازی و شوتزنی و ... نسبت به سال گذشته بالغ تر شده و باید به ما کمک کند . او امروز بازی عالی انجام داد " .

 


  راکیتیچ هنوز در بازار  

ایوان علنا برای ماندن در بارسلونا تمایل خود را نشان داده اما حقیقت این است که مدیریت ورزشی دیگر اعتقاد سابق را به این بازیکن ندارد . راکیتیچ فصل گذشته پیشنهادی از پاری سن ژرمن داشت اما اکنون گزینه های بیشتری دارد و اینتر میلان نیز به او علاقه مند است .

 

حالا که پنجره انگلیس بسته شده به نظر سری آ بهترین گزینه برای ایوان است و قیمت او تا 50 میلیون یورو پیشبینی میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.