پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: کدام یک از بازیکنان بارسلونا موفق به فتح لالیگا نشده اند؟

کد خبر : 92606  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 مرداد 1398
چند بازیکن بارسلونا میتوانند امسال اولین لالیگای خود را کسب کنند

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو گریزمان، دی یانگ و جونیور فیرپو بازیکنانی هستند که امسال میتوانند اولین لالیگای خود را فتح کنند.

 

باشگاه بارسلونا تشنه فتح لیگ قهرمانان اروپا است. بارسلونا در دو سال گذشته با کامبک های دردناک مقابل رم و لیورپول از گردونه رقابت ها کنار رفت اما برخی بازیکنان در تیم هستند که موفق به فتح لالیگا نشده اند.

 

بارسلونا در حال حاضر در 11 سال اخیر موفق شده 8 بار لالیگا را فتح کند و میتواند این فصل با فتح لالیگا رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

 

آنتوان گریزمان در تابستان سال 2014 از رئال سوسیداد به اتلتیکومادرید منتقل شد و در این 5 فصل نتوانست با اتلتیکومادرید قهرمان لالیگا شود. او با اتلتیکومادرید در این سال ها همیشه پشت سر رئال مادرید و بارسلونا قرار میگرفت.

 

او با فرانسه موفق شده قهرمانی در جهان را تجربه کند. او با اتلتیکومادرید که توانسته لیگ اروپا، سوپرکاپ اروپا، سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند ولی موفق به فتح لالیگا نشده است. او همچنین میتواند در فصل پیش رو برای اولین لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

 

در حال حاضر علاوه بر گریزمان بازیکنانی چون نتو، دی یانگ و جونیور فیرپو هم موفق به فتح لالیگا نشده اند. دی یانگ که در لیگ هلند حضور داشت و فیرپو و نتو هم نتوانستند ب رئال بتیس و والنسیا این جام را کسب کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.