پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قوت گرفتن احتمال ماندن نیمار در پاریسن ژرمن

کد خبر : 92612  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 مرداد 1398
پاریسن ژرمن میخواهد پولی که برای نیمار هزینه کرده است را جبران کند

اختصاصی بارسا نیوز - هر اتفاقی میتواند رخ بدهد.

 

طبق گزارش پاریس یونایتد ، بارسلونا به شدت خواهان جذب نیمار است اما پیام پاریس در این رابطه کاملا روشن است. اگر بارسلونا تمایل به جذب نیمار دارد باید خواسته های باشگاه فرانسوی را انجام بدهد. بارسلونا نماینده های خود را در روز های گذشته به پاریس منتقل کرد و در جریان اولین دیدار لیگ پاریسن ژرمن هواداران علیه نیمار شعار های زیادی سر دادند اما این مسائل موضوع لئوناردو را تغییر نداده است.

 

در حال حاضر 3 سال از قرارداد نیمار با پاریس باقی مانده و گفته میشود پاریسن ژرمن 2 بازین + 140 میلیون یورو نقد از سران بارسلونا طلب کرده است. اگر بارسلونا نخواهد بازیکنی را وارد این معامله کند پاریس برای فروش نیمار جونیور 200 میلیون یورو میخواهد.

 

خواسته های پاریسن ژرمن برای نیمار از دید سران بارسلونا بسیار بالا است و آن ها پیش از ارائه پیشنهاد جدید برای جذب نیمار باید چند بازیکن خود را به فروش برسانند. در حال حاضر به نظر میرسد که بارسلونا توانایی انجام خواسته های پاریس را ندارد و در مقابل پاریس به بارسلونا پیام داده اگر خواسته ها عملی نشود نیمار در پاریس ادامه میدهد ، آن ها اعتقاد دارند که به مرور زمان رابطه نیمار با هواداران درست میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.