پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای یک پزشک : احتمال مصدومیت نیمار زیاد است

کد خبر : 92615  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 مرداد 1398
خرید نیمار نیاز به سرمایه گذاری بزرگی دارد . احتمال مصدومیت مجدد این بازیکن مورد بحث در بارسلونا و رئال مادرید است

اختصاصی بارسا نیوز - اپرای نیمار در نقل و انتقالات ادامه دارد . بازار در 2 سپتامبر بسته میشود و این یعنی نیمار کمتر از 3 هفته برای خروج از پاری سن ژرمن فرصت دارد . او میخواهد پاریس را ترک کند و برای مسئولان این باشگاه فرانسوی قابل درک نیست که چرا یک فوتبالیست با بهترین دستمزد از شرایطش ناراضی است .

 

مذاکرات بارسلونا نیز تاکنون خنثی بوده است . پاری سن ژرمن پول + بازیکن میخواهد . موضوع اما حالا پیچیده تر شده است زیرا اریک رولان مدیر خدمات پزشکی فصل گذشته تیم فرانسوی صحبت هایی کرده که موجب نگرانی جدیدی شده است .

 

رولاند در گفتگو با پاریزین در مورد عود مصدومیت نیمار هشدار داد :

پای این بازیکن خیلی نحیف است و خطر عود مصدومیت او از ناحیه  متاتارس پنجم بسیار محتمل است .

 

گفتنی است که نیمار در 1.5 سال گذشته در این ناحیه از پای خود 3 بار مصدوم شده است . همچنین در فوریه 2018 گفته شد که علاوه بر  متاتارس پنجم او از ناحیه رباط مچ پا نیز دچار آسیب شده است که موجب شد او بازی های جام جهانی را از دست بدهد .

 

یکسال بعد او در ژانویه 2019 از ناحیه  متاتارس پنجم مجددا مصدوم شد و 2 ماه از میادین دور بود که مراحل حذفی لیگ قهرمانان را نیز از دست داد . در ماه ژوئن نیز قبل از کوپا آمریکا دچار مصدومیت دیگری شد که مانع حضور او در این تورنمنت شد .

 

تردید

مصدومیت های نیمار موجب شده تا در دفاتر مدیریت بارسلونا و رئال مادرید درباره اش بحث شود . خرید نیمار نیاز به پول زیادی دارد و همچنین دستمزد زیادی نیز باید به این بازیکن پرداخت شود . بنابراین صرف این هزینه زیاد برای بازیکنی که در خطر مصدومیت است ریسک بزرگی میباشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.