پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل بیلبائو

کد خبر : 92620  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 مرداد 1398
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - بازی های پیش فصل به ما سرنخ خوبی از 11 بازیکن اصلی ترکیب مقابل بیلبائو میدهد . این بازی روز جمعه برگزار میشود و شروع خوب در این بازی مهم است .

 

لیونل مسی و نتو مصدوم هستند . در مورد مسی احتمال بازگشت او وجود دارد اما فرض ما بر اساس اطلاعات قبلی بر این است که این ستاره آرژانتینی بازی هفته اول را از دست خواهد داد .

 

دروازه بان :

درمورد دروازه بان تردیدی وجود ندارد . تراشتگن درون دروازه قرار میگیرد و البته تغییری که اتفاق افتاده این است که نتو مصدوم شده و ایناکی پنا دروازه بان دوم تیم برای 6 تا 8 هفته خواهد بود .

 

خط دفاع :

نلسون سمدو , جرارد پیکه , کلمنت لنگله و جوردی آلبا . هرچند اومتیتی نیز شانس خوبی برای حضور در این بازی دارد .

 

خط هافبک :

برای انتخاب گزینه های هافبک این بازی سختی هایی وجود دارد . فرنکی دی یونگ در پیش فصل شگفت انگیز ظاهر شد که این میتواند برای بوسکتس دردسرساز شود . ایوان راکیتیچ یا روبرتو نیز پیش فصل خوبی داشتند . هرچند نمیتوان احتمال حضور کارلس آلنا به عنوان یکی از گزینه ها را نادیده گرفت .

 

خط حمله

این موقعیت میتواند تکراری باشد یعنی همان خط حمله بازی برگشت با ناپولی . دمبله و گریزمان در کناره ها و سوارز در مرکز قرار بگیرد . سوارز با 3 گل بهترین گلزن تیم در پیش فصل بود .

 


نکته ای درباره بیلبائو

آنها در تابستان خرید زیادی نداشتند . فقط یوکین ازکیتا را از بارسا B جذب کردند که رایگان بود . نتایج بارسا در 5 دیدار اخیر با بیلبائو امیدوارکننده است به طوری که بارسلونا 3 بار برنده شده و 2 بازی نیز با تساوی به پایان رسید .

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.