پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله محکوم به درخشش برابر بیلبائو

کد خبر : 92651  |  زمان ارسال : جمعه 25 مرداد 1398
چرا بازی امشب برای دمبله و دی یونگ مهم است ؟

اختصاصی بارسا نیوز - از امشب لالیگا برای بارسلونا با بازی مقابل بیلبائو آغاز میشود اما این بازی بدون بهترین بازیکن تاریخ انجام خواهد شد .

 

اسطوره مسی پس از آنکه در تور پیش فصل مصدوم شد در این بازی به میدان نمیرود . با این حال کار برای والورده چندان سخت نیست زیرا او میتواند دوباره از مثلث سوارز , دمبله و گریزمان استفاده کند .

 

زمان اثبات برای دمبله

هر 3 این مهاجمان در بازی برگشت مقابل ناپولی که با پیروزی 4-0 بارسا به پایان رسید در ترکیب بودند . عجیب خواهد بود اگر والورده در این بازی سیستمی به جز 4-3-3 را در نظر بگیرد که شامل دمبله در جناح راست نیز میشود . گریزمان در چپ و سوارز در مرکز !

 

این فصل به خصوص برای دمبله بسیار مهم است زیرا او در دو سال گذشته تلاش ناامیدانه ای برای راه یافتن به ترکیب داشت و اگر نتواند برابر بیلبائو کمک مهمی کند و اعتماد والورده را بدست بیاورد شاید در بازگشت مسی کار برای او دشوارتر شود و فورا به نیمکت برود .

 

زمانی برای درخشش دی یونگ

مسی تنها قربانی کوپا آمریکا نیست بلکه آرتور ملو و آرتورو ویدال نیز از بازی با بیلبائو خط خوردند و بعید است کوتینیو نیز بازی کند .

 

این یعنی والورده برای خط میانی گزینه هایش را کمتر کرد و بوسکتس , راکیتیچ و دی یونگ در کنار آلنا و روبرتو برای این بازی در دسترس هستند .

 

دی یونگ ستاره سابق آژاکس با عملکردش در پیش فصل موجب شد تا هواداران بارسلونا از بازی هایش لذت ببرند و به نظر میرسد او والورده را مجبور میکند تا دقایق زیادی در اختیارش قرار دهد .

 

بنابراین بازی با بیلبائو برای دی یونگ نیز اهمیت بسیاری دارد و این بازیکن باید خودش را از همان ابتدا ثابت کند . راهی که میتواند به بازی های بیشتر برای او منجر شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.