پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال مادرید هر روز با نیمار در ارتباط است

کد خبر : 92869  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 مرداد 1398
رئال شرایط نیمار را دنبال میکند

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارشی از آ.اس , فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید هر روز برای آگاهی از وضعیت نیمار با اطرافیان این بازیکن در تماس است .

 

رئال مادرید همچنان همان شیوه قبلی خود را برای نیمار حفظ کرده است . آنها تاکنون برای این ستاره برزیلی اقدامی نکرده اند اما پاری سن ژرمن انتظار دارد که به زودی رئال حرکتی انجام دهد .

 

آخرین ملاقات بارسلونا با سران باشگاه فرانسوی بدون نتیجه پایان یافت و حالا باشگاه بارسلونا بدنبال انتقال قرضی نیمار به نیوکمپ است .

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید میداند که ناصر الخلیفی شخصا علاقه مند است تا نیمار راهی برنابدو شود و حتی ممکن است باشگاه فرانسوی خواسته هایش را برای رئال کاهش دهد .

 

تا این لحظه نیمار هیچ اظهار نظری درباره تیم مورد علاقه اش نکرده است و به نظر میرسد او میخواهد هر دو گزینه بارسلونا و رئال مادرید را روی میز حفظ کند .

 

هدف رئال مادرید این است که اگر بارسلونا و پاری سن ژرمن به توافق نرسیدند آنها وارد میشوند و چون در این صورت باشگاه فرانسوی مجبور به فروش نیمار است آنها میتوانند با قیمت پایین تری او را جذب کنند . روندی که البته چندان مورد علاقه بارسلونا نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.