پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ESPN: دمبله وارد عملیات انتقال نیمار به بارسلونا خواهد شد

کد خبر : 92988  |  زمان ارسال : جمعه 1 شهریور 1398
احتمال معاوضه دمبله و نیمار وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش ESPN بارسلونا قصد دارد تا دمبله را وارد عملیات انتقال بکند.

 

بارسلونا سومین پیشنهادش را برای جذب نیمار ارائه میدهد و قصد دارد تا عثمان دمبله را وارد عملیات انتقال نیمار به بارسلونا بکند، بارسلونا با این پیشنهاد قصد دارد PSG را راضی به فروش نیمار بکند.

 

اولین پیشنهاد بارسلونا برای جذب نیمار پیشنهاد راکیتیچ+ کوتینیو به همراه 80 میلیون یورو پول نقد بود که پاریسن ژرمن آن را رد کرد. دومین پیشنهاد بارسلونا پیشنهاد قرضی با بند خرید 190 میلیون یورویی بود که آن هم توسط پاریسی ها رد شد.

 

بارسلونا قصد دارد تا این قضیه را هرچه زودتر و قبل از 2 سپتامبر به اتمام برساند، از طرفی پاریسن ژرمن هم خواهان این است که این قضیه انتقالاتی هرچه زودتر به اتمام برسد.

 

گزارش ها حاکی از آن است که این آخرین پیشنهاد بارسلونا برای جذب نیمار خواهد بود و آنها به دنبال راه حلی برای توافق با یکدیگر هستند. بارسلونا اعلام کرده بود که دمبله در بارسلونا خواهد ماند ولی منابع ESPN گزارش میدهند که او وارد این عملیات خواهد شد، بارسلونا همچنین علاوه بر دمبله حاضر است 180 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پرداخت بکند.

 

در باشگاه از دست دمبله عصبانی هستند. او مصدومیت خودش را از بارسلونا پنهان کرده بود و در حال حاضر به دلیل مصدومیت عضلانی چند بازی بارسلونا را از دست خواهد داد. منابع گزارش میدهند که توخل به دمبله علاقه زیادی دارد ولی لئوناردو درباره دمبله کمی شک و تردید دارد.

 

یوونتوس و رئال مادرید هم به نیمار علاقه دارند ولی هیچکدام پیشنهاد رسمی به پاریسن ژرمن ارائه نکرده اند. نیمار تاکنون برای پاریسن ژرمن در فصل جدید به میدان نرفته و انتظار میرود در بازی بعدی پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه هم غایب باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.