پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: بارسا و یووه به دنبال معاوضه راکیتیچ و امره جان

کد خبر : 92991  |  زمان ارسال : جمعه 1 شهریور 1398
هنوز توافقی در خصوص مبلغ انتقال و حقوق صورت نگرفته است

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا به صورت جدی پیشنهاد یوونتوس برای معاوضه ایوان راکیتیچ و امره جان را در نظر می‌گیرد.

 

با این حال این معاوضه فاصله بسیاری تا نهایی‌شدن دارد و هنوز توافقی در بحث‌های مبلغ انتقال و حتی حقوق بازیکن حاصل نشده است. انتظار می‌رود که هافبک کروات مبلغی فراتر از توان یوونتوس برای حقوق درخواست کند و بارسلونا ارزش هافبک خود را بیشتر از امره جان می‌داند.

 

طبق گزارشات ایوان راکیتیچ به درب‌های خروج از بلوگرانا نزدیک است و کاتالان‌ها مجوز خروج او را در ازای دریافت پیشنهاد مناسب صادر خواهند کرد؛ امری که تاکنون به وقوع نپیوسته و تیم‌های اینتر و منچستریونایتد قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده اند.

 

در آن سو نیز امره جان یک هافبک دفاعی 25 ساله است که پیش‌تر برای تیم‌های بایرلورکوزن، بایرن مونیخ و لیورپول به میدان رفته و در فصل گذشته نیز 4 گل برای بیانکونری به ثمر رسانده است.

 

با این حال کمی عجیب به نظر می‌رسد که بارسلونا پس از خروج یکی از هافبک‌های خود، بازیکن دیگری را به خط میانی اضافه کند چرا که در حال حاضر کارلس آلنیا، سرجی روبرتو، فرنکی دی یانگ و آرتور ملو در حال جنگیدن برای کسب جایگاه خود هستند و این موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی پیرامون خروج ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.