پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: بارسلونا با تمام قوا به دنبال جذب نیمار

کد خبر : 93014  |  زمان ارسال : شنبه 2 شهریور 1398
بارسلونا تمام تلاشش را برای جذب نیمار میکند

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت بارسلونا قصد دارد به هر طریقی که شده نیمار را جذب بکند.

 

هنوز توافق نهایی برای نیمار انجام نشده است. در رئال مادرید هنوز بر این عقیده هستند که در نهایت آنها میتوانند نیمار را جذب بکنند ولی قصد دارد پیشنهادی ارائه کند تا شرایط را به نفع خود برگرداند.

 

باشگاه بارسلونا اولتیماتوم از سوی باشگاه پاریسن ژرمن را رد کرده است. این پیشنهاد از سوی بارسلونا بین آخر هفته تا دوشنبه هفته دیگر به باشگاه پاریسی ارسال خواهد شد. آنها در حال ارائه پیشنهادی هستند تا از نظر ورزشی و اقتصادی پاریسن زرمن را قانع بکند.

 

بارسلونا اما یک ایده مشخص دارد. آنها همانند رئال مادرید معتقد هستند برای این که قیمت این انتقال را کاهش بدهند باید بازیکن را وارد این عملیات بکنند. بارسلونا همچنین باید طوری برنامه ریزی بکند تا حقوقی که به بازیکنانش میدهد از حد معمول تجاوز نکند.

 

دو بازیکن پیشنهادی بارسلونا

 

علاوه بر این ها بارسلونا باید دو بازیکن خود را متقاعد کند تا به پاریسن زرمن بروند که این کار ساده ای نخواهد بود. از طرفی ارزش این دو بازیکن در بازار نقل و انتقالات باید به 100 میلیون یورو برسد.

 

نیمار وقتی میبیند که بارسلونا برای جذب وی تلاش میکند از باشگاه پاریسن زرمن درخواست خواهد کرد تا او را به بارسلونا منتقل کند. در هر صورت هفته دیگر باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا اگر به طور جدی خواهان انتقال نیمار هستند باید تمام توان خود را برای این انتقال بگذارند جون نقل و انتقالات در فرانسه و اسپانیا در تاریخ 2 سپتامبر به اتمام میرسد.

 

این دوشنبه بارسلونا پیشنهادی برای نیمار به باشگاه پاریسی ارائه خواهد کرد. بارتومئو دوست دارد تا نیمار به بارسلونا برگردد ولی از او خواسته تا حرکتی انجام بدهد تا کار این انتقال هرچه سریع تر انجام بشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.