پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: پاریسن ژرمن قصد ندارد نیمار را به فروش برساند

کد خبر : 93049  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 شهریور 1398
احتمال ماندن وی در پاریسن ژرمن وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو پاریسن ژرمن قصد ندارد تا نیمار را به فروش برساند.

 

گزارش ها حاکی از آن است که علی رغم تماس های زیاد بین بارسلونا و پاریسن ژرمن و همچنین سفر آبیدال به فرانسه برای سفر با لئوناردو باشگاه پاریسن ژرمن دوست ندارد نیمار را به بارسلونا بفروشد.

 

منابع خبری گزارش داده اند که پاریسن ژرمن قصد ندارد ستاره برزیلی خود را به تیمی دیگر به خصوص بارسلونا منتقل کند مگر این که یک پیشنهاد دیوانه کننده برای وی برسد. در این صورت بارسلونا هم نمیتواند از نظر اقتصادی خواسته های پاریسن زرمن را انجام بدهد.

 

بارسلونا در این تابستان خرج زیادی برای خرید بازیکنان کرده است  و از نظر اقتصادی نمیتواند پول خرید نیمار را پرداخت کند به همین دلیل درخواست انتقال قرضی را داده بود که پاریسن ژرمن آن را رد کرده بود.

 

بارسلونا همچنین پیشنهاد وارد کردن چند بازیکن را به این عملیات داده بود ولی پاریسن ژرمن قیمت نیمار را 250 میلیون یورو تعیین کرده است.

 

همه میدانند که نیمار دوست دارد به بارسلونا برگردد ولی اولویت وی خروج از پاریسن ژرمن است به همین دلیل است که درهای انتقالش را به یوونتوس و رئال مادرید نبسته است. بارسلونا از نیمار میخواهد فشار بیشتری به PSG وارد کند ولی نیمار از بارسلونا خواسته که پول بیشتری به پاریسن ژرمن پیشنهاد بدهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.