پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: جلسه امروز داخل باشگاه درباره عملیات انتقال نیمار

کد خبر : 93255  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 شهریور 1398
بارسلونا تمام تلاش خود را برای جذب نیمار انجام میدهد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بارسلونا تمام تلاش خود را برای بازگشت نیمار انجام میدهد.

 

امروز ظهر در باشگاه بارسلونا جلسه ای برگزار شد که جوزپ ماریا بارتومئو در آن شرکت داشت تا درباره استراتژی بارسلونا درباره جلسه دیروز بحث بکنند.

 

اگرچه پالس های مثبتی دریافت شد و خاویر بورداس خبر از نزدیک بودن طرفین به توافق گفت ولی در باشگاه آنچنان امیدوار نیستند. این درست است که باشگاه PSG حاضر به مذاکره با بارسلونا شده ولی باشگاه باید موافقت های دمبله و راکیتیچ را هم به دست بیاورد.

 

در جلسه امروز تمام گزینه ها بررسی شد. بارسلونا میداند که نمیتواند 170 میلیون یورو را یکجا به PSG پرداخت بکند به همین دلیل قصد دارد بازیکنانی را وارد این عملیات بکند اگرچه آنها نمیخواهند از بارسلونا جدا شوند.

 

 

در جلسه امروز درباره ایجنت دمبله هم صحبت شد. ایجنت دمبله تاکید دارد که دمبله وارد این عملیات نخواهد شد و قصد دارد به بازی کردن برای بارسلونا ادامه بدهد. البته این امیدواری وجود دارد که توخل میتواند دمبله را قانع بکند.

 

راکیتیچ هم علاقه ای به ترک بارسلونا ندارد. اگرچه او شرایط اخیرش و نیمکت نشینی های پیاپی در بارسلونا ناراحت است ولی قصد ندارد تا عقیده خود را تغییر بدهد.

 

جلسه دیروز طرفین امیدوارکننده بود ولی مذاکرات بین طرفین میتواند تا هفته دیگر در روز دوشنبه تمدید شود. آنها باید موانع این انتقال را برطرف کنند و زودتر این انتقال را نهایی بکنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.