پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: رد پیشنهاد بارسلونا توسط پاریسن ژرمن

کد خبر : 93343  |  زمان ارسال : جمعه 8 شهریور 1398
احتمال انتقال ستاره برزیلی به بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو پاریسن ژرمن پیشنهاد بارسلونا برای نیمار را رد کرده است.

 

دیروز خبرنگار معتبر ایتالیایی انتقال نیمار به بارسلونا و توافق بین دو باشگاه را تایید کرده بود ولی مدیران باشگاه بارسلونا آن را تکذیب کردند و گفتند که در حال حاضر هیچ توافقی وجود ندارد.

 

همچنین دیروز گزارش شده بود که ناصرالخلیفی و بارتومئو با یکدیگر دیدار خواهند کرد ولی واقعیت این است که در مراسم یوفا وقتی نبود که این دو با یکدیگر به تنهایی دیدار بکنند.

 

دیروز گزارش ها حاکی از آن بود که بارتومئو و ناصرالخلیفی در روز جمعه با یکدیگر دیدار خواهند کرد ولی بارتومئو با پرواز از موناکو به بارسلون برگشت و قصد ندارد بار دیگر به فرانسه بازگردد. 

 

پاریسن ژرمن اما با این بازیکنان ارتباط برقرار کرده و تلاش خود را برای متقاعد کردن آنها انجام میدهد. موندو گزارش میدهد که راکیتیچ و دمبله انتقال به پاریسن ژرمن را نمیپذیرند، کادناسر هم معتقد است که خانواده تودیبو انتقال به پاریسن ژرمن را رد میکنند.

 

این سه بازیکن وارد شدن به این عملیات را رد کردند و به نظر میرسد که این پیشنهاد منتفی شده باشد. اما بعدتر باشگاه پاریسی تصمیم گرفت که درباره انتقال نیمار پیشنهادی به بارسلونا ارائه بکند به همین دلیل است که این انتقال منتفی نشده است.

 

بین امروز و فردا بارسلونا یک پیشنهاد دیگر به پاریسن ژرمن ارائه خواهد کرد و ممکن است که بازیکنان دیگری را وارد این معامله بکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.