پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریشه یابی مشکل ناصر الخلیفی با بارسلونا و بارتومئو !

کد خبر : 93509  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 شهریور 1398
منبع : کوله مانیا

اختصاصی بارسا نیوز - امشب پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته میشود و به طبع درب های ورود نیمار نیز بسته خواهد شد و بارسلونا بدون جذب این بازیکن به کار خود در این پنجره پایان میدهد .

 

مدیران بارسلونا در آخرین روزها اما پیشنهاد باشگاه فرانسوی برای نیمار را رد کردند و روابط دو باشگاه مانند قبل باقی می ماند : بسیار پرتنش !

 

رسانه های فرانسوی امروز ادعای عجیبی را مطرح کردند با این عنوان که ناصر الخلیفی از بارسلونا تقاضای بیش از 222 میلیون یورو کرده است و در واقع 300 میلیون یورو در تابستان میخواست .

 

 

در این رابطه مطبوعات فرانسه توضیح داده اند که سهامداران قطری باشگاه پاری سن ژرمن از درخواست نیمار برای بازگشت به نیوکمپ احساس حقارت کردند و به همین دلیل ورود چندین بازیکن مانند راکیتیچ , تودیبو و دمبله به این عملیات و 150 میلیون پول نقد هم آنها را راضی نکرد .

 

 روابط پرتنش بین دو باشگاه 

 

خیلی ها میگویند که بارسلونا از قبل با پاری سن ژرمن مشکل دارد و مثلا باشگاه فرانسوی تیاگو سیلوا , مارکینیوس , وراتی , دیماریا , رابیو و ... را به بارسلونا نفروخته است که به علت همین روابط بد است . اما منشاء این درگیری کجاست زیرا نفروختن این بازیکنان مربوط به قله میشود . یکی از موضوعات فیرپلی مالی است که جوزپ ماریا بارتومئو در جلسات انجمن باشگاه های اروپایی از آن شکایت میکند .

 

در واقع به گفته بارتومئو , باشگاه پاری سن ژرمن در موارد متعددی قوانین فیرپلی مالی را نقض کرده اما هیچ محرومیتی شامل آنها نمیشود . البته فقط بارتومئو با این قضیه مشکل ندارد بلکه باشگاه های بیشماری نسبت به این قضیه اعتراض دارند .

 

به شهادت نمایندگان باشگاه های دیگر حدود شش ماه قبل در فوریه , ناصر الخلیفی وقتی با بارتومئو مواجه شد به او گفت " سلام فریبکار " .

 

 

این کنایه ناصر البته بیشتر به ماجرای فرنکی دی یونگ برمیگردد که بارتومئو در ژانویه گذشته او را از پاری سن ژرمن هایجک کرد . درحالی که سران پاری سن ژرمن نسبت به آمدن دی یونگ مطمئن بودند این بارتومئو بود که با پرواز اختصاصی به آمستردام رفت و نظر فرنکی را تغییر داد .

 

قبل از آن هم روابط خیلی بهتر نبود . مانند ماجرای تیاگو سیلوا , مارکینیوس , وراتی و اخیرا رابیو . جواب ناصر نیز به بارسلونا در تابستان 2017 ربودن نیمار بود که با پرداخت بند 222 میلیون یورویی انجام گرفت .

 

 قطر , منشاء همه چیز 

قبل از آنکه پاری سن ژرمن نیمار را خریداری کند روابط بارسلونا با لغو اسپانسری شرکت هواپیمایی قطر ایرویز خراب تر شده بود . این شرکت تحت دارایی امیر قطر از سال 2010 اسپانسر اصلی باشگاه محسوب میشد . امیر قطر یکی از صاحبان باشگاه پاری سن ژرمن است .

 

 

بارسلونا در اوایل قرارداد با قطر ایرویز سالانه 35 میلیون یورو حق اسپانسری دریافت میکرد اما خواستار افزایش این مبلغ تا 65 میلیون یورو بود که این شرکت با آن موافقت کرد اما سپس در باشگاه بارسلونا فشارهایی از طرف جامعه مدنی و همچنین برخی از مدیران برای لغو این قرارداد وارد شد زیرا قطر به دیکتاتوری از سوی جامعه جهانی محکوم بود و بارسلونا دیگر جرات نکرد حتی با وجود پول بیشتر به این قرارداد عمل کند و آن را لغو کرد .

 

قطری ها اما به چنین چیزهایی اعتقاد نداشتند و رفتار بارسلونا را بی احترامی میدانستند . آنها یکسال بعد با سرمایه گذاری بزرگی نیمار را خریدند . زخمی که هنوز هم باشگاه را اذیت میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.