پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: بارسلونا قصد دارد قرارداد مسی را تا مادام العمر تمدید کند

کد خبر : 93683  |  زمان ارسال : یکشنبه 17 شهریور 1398
مسی تا جام جهانی 2022 در بارسلونا خواهد ماند

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بارسلونا قصد دارد تا قرارداد مسی را مادام العمر تمدید کند.

 

ستاره آرژانتینی میتواند در تابستان سال بعد به صورت رایگان بارسلونا را ترک کند و به یک تیم تیم غیر اروپایی بپیوندد. این خبری است که روزنامه ال پایس و جوزپ ماریا بارتومئو آن را تایید کرده بودند.

 

اما این مهم برنامه های آینده بارسلونا را تغییر نخواهد داد. بارسلونا قصد دارد تا قراردادی را به مسی پیشنهاد دهد ولی این قرارداد برخلاف قراردادهای دیگر هیچ تاریخی برای اتمام ندارد.

 

قرارداد پیشنهادی جدید بارسلونا برای مسی مادام العمر خواهد بود. این پیشنهاد را مدت هاست که بارتومئو در نظر دارد. ولی در حال حاضر هیچ عجله ای برای این کار وجود ندارد چون در بارسلونا نگرانی درباره آینده مسی ندارند چون مسی به بارسلونا وفادار است.

 

روابط بین بارتومئو و خورخه مسی بسیار صمیمی و خوب است. مسی و پدرش درباره علاقه بارسلونا به تمدید قرارداد خبر دارند ولی هیچ عجله ای برای این کار ندارند.

 

اگرچه قرارداد قبلی در سال 2017 تمدید شده بود ولی توافقات در چند ماه گذشته انجام شده است. دو طرف میتوانند در چند ماه آینده به پای میز مذاکره بروند و قرارداد جدید را امضا بکنند.

 

این لیونل مسی است که درباره آینده اش تصمیم خواهد گرفت و میداند برای چه مدت بازی خواهد کرد. در بارسلونا بر این عقیده هستند که مسی حداقل تا سال 2022 در بارسلونا بازی خواهد کرد تا در بهترین شرایط به جام جهانی قطر برسد.

 

بعد از آن مسی 35 ساله خواهد شد و به پایان دوران فوتبال خود نزدیک میشود. مسی براها اعلام کرده که دوست دارد حتی برای مدت کوتاهی هم که شده برای تیم دوران کودکی خود یعنی نیوولز اولد بویز بازی بکند.

 

مسی حتی میتواند برای مدتی در لیگ MLS آمریکا بازی بکند. مسی میتواند به ماجراجویی خود ادامه بدهد و بعد از بازنشستگی خود به بارسلونا برگردد و در یک پست مدیریتی مشغول به کار شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.