پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در صورت جدایی نلسون سمدو؛ امرسون جایگزین او خواهد شد

کد خبر : 93722  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 شهریور 1398
احتمال جدایی سمدو از بارسلونا وجود دارد

طرفداری - بارسلونا برای پر کردن جای خالی نلسون سمدو، امرسون، مدافع رئال بتیس را مدنظر داشته است.

 

به گزارش موندو دپورتیوو، اگرچه بارسلونا و شخص بارتومئو مدام بر این نکته که ایده گنجانده شدن چند بازیکن در معامله نیمار، از سوی پاری سن ژرمن مطرح شده نه آنها، با این حال باشگاه همواره احتمال جدایی سمدو را می‌داد.

 

بارسا از ابتدای تابستان با رد پیشنهاد اتلتیکو مادرید و مخالفت با درخواست جدایی سمدو نشان داد هیچ برنامه‌ای برای فروش این دفاع راست پرتغالی ندارد اما در نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است.

 

از همین رو مدیران باشگاه با امرسون تماس‌هایی برقرار کردند و به او گفتند که در صورت جدایی سمدو، پروسه انتقالش به بارسا زودتر از موعد کلید خواهد خورد. امرسون تابستان امسال با 12 میلیون یورو از اتلتیکو مینیرو به بارسا پیوست و دو فصل به بتیس قرض داده شد.

 

بارسا که می‌دانست در صورت جدایی سمدو، عملا پولی برای خرید جانشینش نخواهد داشت، امرسون را گزینه ایده آلی برای جایگزینی او می‌دانست. طرفین دو بار با هم تماس گرفتند و بتیس نیز از ماجرا خبر داشت.

 

موندو در این گزارش همچنین مدعی شده یوونتوس در تابستانی که گذشت، به جذب امرسون ابراز علاقه کرده که البته چندان جدی هم نبوده است. یووه نهایتا تصمیم گرفت با فروش ژائو کانسلو به منچسترسیتی، دنیلو را از آنها به عنوان بخشی از قرارداد به خدمت بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.