پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بکهام برای جذب همزمان مسی و سوارز

کد خبر : 93761  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 شهریور 1398
این پیشنهاد سوارز را وسوسه کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - بکهام به ستاره های بارسلونا علاقه زیادی دارد.

 

طبق گزارش موندو ، بکهام یک پروژه بزرگ را در باشگاه تازه تاسیس اینتر میامی دنبال میکند. بکهام در این باشگاه کارش را از صفر شروع کرده و در حال حاضر بازیکن کافی نیز برای شروع تمرینات را در اختیار ندارد. بکهام قصد دارد برخی از بازیکنان قاره اروپا را به آمریکا منتقل کند.

 

سوارز مهاجم 32 ساله بارسلونا از اهداف بزرگ بکهام محسوب میشود که تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد. در گذشته فاش شده بود که پیشنهاد اینتر میامی چهار ساله با یک دستمزد فوق العاده است که باعث شده بازیکن وسوسه شود و در تابستان آینده باید تصمیم بگیرد. علاقه بکهام تنها به سوارز نیست و به نظر میرسد که علاقه شدیدی نیز به لئو مسی دارد.

 

خبر این علاقه به اطرافیان مسی ریسده و با توجه به بندی که در قرارداد لئو وجود دارد او در پایان هر فصل میتواند به صورت رایگان باشگاه را ترک کند. مسی نیز تا سال 2021 قرارداد دارد اما مدیریت باور دارد که او میتواند همچنان در بالاترین سطح خود باشد. در حال حاضر مسی برنامه ای برای ترک بارسلونا ندارد اما اگر سوارز راهی این تیم شود با توجه به رابطه نزدیک آن ها احتمال دارد که مسی نیز راهی آمریکا شود. اگر مسی بخواهد باشگاه را ترک کند تیم بکهام میتواند از مقاصد اصلی او باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.