پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : میخواهیم یک گام رو به جلو در چمپیونزلیگ برداریم . بازی مسی ؟

کد خبر : 93875  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 شهریور 1398
کنفرانس ارنستو والورده به پایان رسید . این کنفرانس به صورت زنده پوشش داده شد

اختصاصی بارسا نیوز - امروز ارنستو والورده و مارک آندره تراشتگن در اتاق مطبوعات ورزشگاه دورتموند حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پیش از این بازی پاسخ دادند . ما کنفرانس ها را به صورت جداگانه پوشش دادیم . از اینکه همراه ما بودید سپاسگزاریم .

 

مسی :

در مورد او فردا تصمیم میگیریم . وضعیت او چند روز قبل مشخص نبود اما اکنون او تمرینات آخر را پشت سر گذاشته و دیگر درد ندارد . او بهبودی بزرگی داشته است .

 

آنسو فاتی :

زیاد با او صحبت نکردم . من دوست ندارم توصیه زیادی کنم . باید کمی به بازیکنان فضا بدهید . کسانی که اطراف او هستند هم باید عادی رفتار کنند . اگر فردا بازی کند به معنای شکستن هیچ رکوردی نیست بلکه برای نیازهای تیم است .

 

لیگ قهرمانان :

در این رقابت مهم نیست چه کاری قبلا انجام داده اید . یک بازی بد باعث حذف شما میشود . شاید تیم هایی که فصل قبل به فینال رسیدند خیلی بیشتر از ما باختند اما در هر صورت اشتباهات هزینه دارد . ما برای این رقابت هیجان داریم مانند هواداران دورتموند .

 

تنظیم مجدد برای رقابت :

وقتی شما شکست میخورید باید دوباره تلاش کنید . سال گذشته خوب پیش رفتیم به جز یک بازی . نکته مهم در مورد فوتبال این است که شما همیشه یک فرصت دیگر دارید و ما میخواهیم از این فرصت استفاده کنیم .

 

پاکو آلکاسر :

او بازیکن خوبی است و این را در اینجا و تیم ملی نشان داده است . دورتموند برای او تیم خوبی است . بازی کردن او برای ما یک خطر است زیرا او بازیکنان ما را میشناسد .

 

وسواس قهرمانی در چمپیونز ؟

وقتی شما قهرمان این رقابت نشوید همیشه سعی میکنیم یک قدم رو به جلو برداریم اما همه تیم ها اینکار را میکنند .

 

رکورد عدم گلزنی سوارز  در خارج از خانه :

به او تبریک میگویم ( با خنده ) . لوئیس خیلی اسرار آمیز است . سال گذشته او بدشانسی آورد که در اولدترافورد گل به نام او ثبت نشد . در بازی های دیگری هم نزدیک به گلزنی بود . واضح است که او به تلاش ادامه میدهد و امیدواریم که دیگر این سوال تکرار نشود ( یعنی گل بزنه ) .

 

مشکلات تیم در خارج از خانه :

برای تحلیل این قضیه باید بازی های بیشتری انجام داده باشیم . این اتفاق تنها در 2 بازی رخ داده است و در مورد اوساسونا آنها دقایق پایانی یک گل زدند و ما 2 امتیاز را از دست دادیم .

 

مالکیت توپ :

فردا آن را میخواهیم اما دورتموند بدنبال استفاده از فرصت ها و انجام ضد حملات سریع است . ما باید هوشیار باشیم .

 

رواشناسی تیم ؟

درست است که در دو سال گذشته ما باختیم اما همچنین در تعداد زیادی از بازی ها برنده شدیم . آن را در نظر نگرفته ایم . دو بازی که باختیم به قیمت عدم صعود تمام شد .

 

کنفرانس به پایان رسید

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.