پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه قاضی پرونده شکایت اتلتیکومادرید از بارسلونا برای گریزمان

کد خبر : 93895  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 شهریور 1398
قاضی دو پیشنهاد برای مجازات بارسلونا ارائه کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - امروز الموندو از تصمیم قاضی پرونده شکایت اتلتیکومادرید از بارسلونا پرده برده برداشت که شامل جریمه 300 یورویی یا یک بازی دون تماشاگر برای بارسلونا میشد .

 

بخش اول این جریمه احتمالی به نظر شوخی است اما اینطور نیست . قاضی در بیانیه خود به مواد 88 و 126 قانون انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا اشاره کرده است .

 

وی درباره انواع جریمه هایی که مطابق قانون میشود اعمال کرد گفت اما چون تخلف جزئی است بنابراین جای نگرانی زیادی نیست :

این یک تخلف جزئی است و مجازات متانسب اعمال میشود . بر اساس قوانین مندرج در دستور العمل های تعیین شده حداکثر جریمه نقدی 602 یورو است یا سلب صلاحیت , یا تعلیق به مدت 2 ماه  یا حداقل 2 جلسه و یا برگزاری یک بازی پشت درهای بسته ( بدون تماشاگر ) .

 

هنوز در مورد مجازات تصمیم گیری نشده است اما حکم به زودی اعلام خواهد شد . بسیار بعید است که فدراسیون برگزاری بازی بدون تماشاگر در نیوکمپ را قبول کند .

 

علت شکایت چیست ؟

اتلتیکو مادرید از بارسلونا به دلیل مذاکره با گریزمان در ماه مارس شکایت کرده است . بند خروج گریزمان طبق ادعای اتلتیکو در زمان مذاکراتش با بارسلونا 200 میلیون یورو بوده است اما بارسلونا پس از کاهش مبلغ اقدام به خرید این بازیکن با مبلغ 126 میلیون یورو کرده است . باشگاه اتلتیکومادرید به همین دلیل از بارسلونا شکایت کرده و معتقد است بارسلونا باید باقی مبلغ 200 میلیون یعنی 80 میلیون یورو دیگر نیز به اتلتیکو بپردازد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.