پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوفیا بالبی برای نمایش جدید سیرک آفتاب لیونل مسی آماده میشود

کد خبر : 93897  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 شهریور 1398
نظر شما چیست ؟ آیا صوفیا میتواند بخشی از نمایش باشد ؟

اختصاصی بارسا نیوز - سوفیا بالبی و لوئیس سوارز عاشق هم هستند . این زوج در شبکه های اجتماعی لحظات خود را با فرزندانشان به اشتراک میگذارند . آنها دوست دارند از هر قدمی که بچه هایشان برمیدارد فیلم یا عکس منتشر کنند .

 

هفته گذشته برای سوفیا بالبی روزهای بسیار خوبی بود زیرا مادر و برادرش به ملاقات او رفتند . همسر ستاره بارسلونا نمیتوانست شادتر از این باشد . برادرش گونزالو بالبی چند عکس جالب در شبکه های اجتماعی منتشر کرد . در یکی از آنها صوفیا در حال انجام حرکات آکروباتیک بود .

 

آغاز ماجرا از آنجایی بود که برادر صوفیا عکس زیر را در اینستاگرام منتشر کرد که روی سر خود ایستاده است . صوفیا در واکنش نوشت " باورنکردنی ! چه کسی این عکس های خوب را گرفته است ؟ " .

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Balance ⚖

A post shared by Gonzalo balbi (@gonzalobalbi) on

 

در ادامه سوفیا نشان داد که از آمادگی جسمی بالایی برخوردار است . واقعا عجیب بود که او میتواند چنین حرکاتی انجام دهد زیرا در تصاویر صوفیا پای راست خود را بالا برده و بدن خود را مانند پل خمیده کرده است .

 

گونزالو در توضیح عکس خواهرش نوشت " به سیرک خوش آمدید " درحالی که او نمیتوانست جلوی خنده اش را بگیرد . آیا این یک نمایش جدید سیرک آفتاب با الهام از لئو مسی بود ؟

 


# اگر نمیدانید لازم به توضیح است که لیونل مسی با بزرگترین سیرک جهان یعنی سیرک آفتاب قرارداد همکاری امضا کرده است تا داستان زندگی او در برنامه هایی به نمایش گذاشته شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.