پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : تیم والدز به زودی با خریدهای جدید تقویت میشود !

کد خبر : 93933  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 شهریور 1398
تیم والدز اگرچه برابر ژیرونا در خارج از خانه پیروز شد اما برابر دورتموند تن به شکست داد . باختی که یکی از دلایل آن غیبت ستارگان بود

اختصاصی بارسا نیوز - روز گذشته تیم های جوانان بارسلونا و دورتموند به مصاف هم رفتند که با شکست 2-1 بارسا همراه بود . در این بازی شاگردان ویکتور والدز گل اول را زدند اما در ادامه این تیم آلمانی بود که در نیمه دوم با زدن 2 گل نتیجه را برگرداند .

 

 

این بازی برای بارسلونا اما با تمام دارایی ها انجام نشد زیرا به غیر از آنسو فاتی که همچنان در تیم والورده بازی میکند , والدز چندین بازیکن دیگر را نیز در اختیار ندارد .

 

طبق گزارش , ایلایکس موریبا ( Ilaix Moriba ) از تیم والدز در حال کار با تیم بارسا B است .

 

همچنین 3 خرید تازه برای تیم یوونیل A  یعنی ژاوی مابوامبا ( Xavi Mbuyamba ) , ایگور گومز ( Igor Gomes ) و لویی بِری ( Louie Barry ) در انتظار مجوز بازی هستند . باشگاه هنوز نتوانسته برای این 3 بازیکن مجوزهای لازم از کمیته حمایت از کودکان یوفا را دریافت کند .

 

لویی بری یک خرید جنجالی است زیرا بارسلونا و باشگاه سابق او هنوز درگیر هستند . ( بیشتر بخوانید )

 

البته در این رابطه منابعی از یوفا شرایط را تایید و گفته اند که به زودی این 3 بازیکن امکان بازی خواهند داشت . این منابع همچنین مدت زمان معمول برای دریافت مجوز را بین 1 تا 1.5 ماه اعلام کردند .

 

بنابراین باشگاه امیدوار به تقویت بیشتر تیم والدز در هفته های آینده است . البته انتظار نمیرود آنها در بازی بعدی مقابل اتلتیکو ویلاکارلوس بازی کنند اما احتمالا تا بازی با لییدا که 29 سپتامبر یا در نهایت بازی با اینتر در تاریخ 2 اکتبر مجوز بازی برای آنها صادر شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.