پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زیدان در آستانه اخراج از رئال مادرید : 3 جایگزین احتمالی !

کد خبر : 93981  |  زمان ارسال : جمعه 29 شهریور 1398
احتمال اخراج زیدان در صورت ادامه روند ضعیف

اختصاصی بارسا نیوز - زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در آستانه اخراج از این تیم است . زیدان بیش از 6 ماه در رئال مادرید است و نتایج او در این مدت فاجعه بار بوده است .

 

به نظر میرسد جادوی زیدان و موفقیت های او در چمپیونزلیگ هم نتوانسته او را از خطر اخراج دور کند .

 

آنطور که رسانه ها میگویند نتایج رئال در بازی های آینده مسقیما روی آینده زیدان تاثیر خواهند داشت . زیدان با وعده انقلاب به رئال مادرید بازگشت اما در نقل و انتقالات علارقم 303 میلیون یورو خرید نتوانست تیم را

بالانس کند .

 

نکته : رئال در هفته های آینده با سویا , اتلتیکو مادرید و بارسلونا دیدار میکند .

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید وقتی لازم باشد تغییری صورت بگیرد آن تغییر را اعمال میکند . او فصل گذشته 3 بار مربی عوض کرد و از اینکار در فصل جدید هراسی ندارد حتی اگر آن فرد زیدان باشد !

 

پرز معمولا برای انتخاب سرمربی وسواس ندارد و مربی باتجربه یا مربی که سابقه بازی در رئال را داشتهو  یا حتی از مربیان آکادمی رئال انتخاب میکند .

 

مارکا با توجه به سوابق پرز معتقد است 3 مربی شانس هدایت رئال مادرید پس از زیدان هستند .

 

 

خوزه مورینیو

سرمربی پرتغالی پس از اخراج از منچستریونایتد بدون تیم است . بازگشت او به شوک بزرگی برای رئال خواهد بود . پرز فکر میکند مورینیو مربی شایسته ای است و علاوه بر اقتدار میتواند لوس بلانکوس را در مسیر یک انقلاب هدایت کند . مورینیو قبلا اینکار را در رئال مادرید انجام داده است .

 

آلگری

مربی سابق یوونتوس فصل گذشته نیز نامزد هدایت رئال مادرید بود . در سال 2018 وقتی زیدان استعفا کرد پرز با آلگری , کونته و پوچتینو تماس گرفت اما در نهایت لوپتگی  را جذب کرد . آلگری علاقه مند به هدایت رئال بود اما چون با یوونتوس قرارداد داشت تصمیم گرفت به قرارداد خود احترام بگذارد .

 

رائول

کاپیتان سابق رئال مادرید همان قدم های زیدان را طی کرده و میتواند مانند زیدان از کاستیا به تیم اول معرفی شود . سولاری نیز در فصل گذشته از کاستیا آمد و جای لوپتگی را گرفت و شاید رائول نفر بعدی باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.