پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

په په مل : پدری ، اینیستای آینده است

کد خبر : 93985  |  زمان ارسال : جمعه 29 شهریور 1398
پدری الماس فوتبال اسپانیا است

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، په پهل مل سرمربی لاس پالماس استعداد پدری خرید جدید بارسلونا را ستایش کرد. پدری شانزده ساله از استعداد های برتر اسپانیا بوده که بزرگ ترین محصول آکادمی لاس پالماس نیز بود. پدری با این سن کم بازیکن فیکس لاس پالماس بوده و به نوعی بهترین بازیکن آن ها نیز محسوب میشود که در بازی مقابل خیخون نیز گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود.

 

نظر په په مل در مورد پدری :

در حال حاضر او تنها 16 سال سن دارد ، در گذشته هنگامی که عملکرد و کار هایش را را تیم های پایه تماشا کردیم باور داشتیم که اگر بتواند در رده اصلی نیز چنین کار هایی انجام دهد قطعا به بازیکن بزرگی تبدیل میشود. به نظر من او الماس فوتبال اسپانیا است.

 

 

انتقال پدری به بارسلونا :

بارسلونا دزدی نکرد ( خرید پدری ) بلکه آن ها با هوش بسیار بالایی موفق شدند او را جذب کنند. جذب پدری در سال های آینده با مبلغ بالایی امکان پذیر بود اما بارسلونا خیلی هوشمندانه عمل کرد و توانست یک جوان با آینده ای طلایی را جذب کند.

 

پدری شبیه به اینیستاست :

پدری بازیکنی است که به هم تیمی هایش کمک میکند ، وقتی توپ در اختیار پدری باشد مطمئن هستم که توپ را لو نمیدهد. پدری توانایی زیادی در حمل و کار با توپ دارد البته نباید دید فوق العاده اش را نیز نادیده بگیریم که همین مسائل باعث میشود کار ها را ساده انجام دهد. از زمانی که نماییش هایش را تماشا میکنم هنوز اشتباهی انجام نداده است.

 

او در تیم زیر 17 ساله های اسپانیا نیز گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند ما باید مراقب او باشیم و به پیشرفتش کمک کنیم او هوش بالایی دارد که باعث میشود همه چیز را خیلی خوب یاد بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.