پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هزینه ای که والورده برای مدیریت بد نقل و انتقالات پرداخت کرد

کد خبر : 94014  |  زمان ارسال : شنبه 30 شهریور 1398
والورده به دلیل داشتن تعداد زیادی هافبک با مشکل مواجه شده است

اختصاصی بارسا نیوز - وقتی خرید دی یونگ , نتو و گریزمان تمام شد بارسلونا تنها در فکر خرید نیمار بود و مذاکرات زیادی برای رسیدن به این هدف بزرگ انجام شد اما پنجره نقل و انتقالات بدون جذب او به بسته شد .

 

درحالی که باشگاه به فکر متقاعد کردن پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار بود آنها یک مورد ضروری تر را فراموش کردند . آنها به عملیات در خط هافبک بی توجه بودند . از روز اول مشخص بود که بارسلونا در خط هافبک بازیکنان زیادی دارد . 8 بازیکن برای تنها 3 پست !

 

راکیتیچ و رافینیا نامزدهای خروج بودند . آرتورو ویدال نیز مشتریان زیادی داشت اما بازار نقل و انتقالات درحالی بسته شد که هر 3 بازیکن در بارسلونا ماندند .

 

این تعداد هافبک باعث شده تا ارنستو والورده برای لیست های خود مجبور به تصمیم گیری شود . او اکنون برای خط هافبک خود دی یونگ , بوسکتس و آرتور را انتخاب میکندو به برخی بازیکنان سیگنال داده که فعلا جایی در تیم او ندارند . حداقل فعلا برای کارلس آلنا اینطور است .

 

 

این دوره باید دوره بازیکنان جوان باشد . آلنا فصل گذشته در 27 بازی زیر نظر والورده انجام داد و انتظار میرفت در فصل جدید یک قدم به جلو بردارد و بازیکن ثابت تیم شود . با این حال او پس از بازی با بیلبائو او جایی در ترکیب نداشته است .

 

آلنا برابر بیلبائو نیمه اول بدی داشت و در نیمه دوم تعویض شد اما سپس دیگر بازی نکرد . او همچنان تمرین میکند و مصدومیتی هم ندارد اما در بازی های گذشته حتی در لیست قرار نگرفته است . او با تیم به دورتموند سفر کرد اما در پایان خط خورد و از سکوها تماشاگر بازی بود .

 

 

قربانیان دیگر

آلنا تنها قربانی سوء مدیریت والورده و مدیران نیست . عدم خروج راکیتیچ و آرتورو ویدال و بازگشت روبرتو به خط هافبک باعث شده تا ریکی پویچ نیز برای یافتن فرصت بازی همچنان صبر کند . شاید حتی 1 فصل دیگر !

 

البته هنوز برای قضاوت کلی زود است و با 5 بازی نمیشود برای فصلی که 50 یا 60 بازی در آن برگزار خواهد شد نظر داد اما به نظر نمیرسد که وضعیت در طول فصل تغییر چندانی کند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.