پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتلتیکو مادرید بعد از شکست 6-1 تیم زنان خود از بارسلونا شکایت کرد !

کد خبر : 94071  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 شهریور 1398
بارسلونا برابر قانون عجیب ایستادگی کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا برای فوتبال بانوان به جنگ جائوما رورس میرود . این فرد از بارسلونا به خاطر پخش بازی تیم زنان که بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید بود شکایت کرده است .

 

تیم زنان بارسلونا در این فصل شگفت انگیز بوده و در 3 بازی 16 گل به ثمر رسانده است . آنها ابتدا به رئال مادرید 9 گل زدند و دیروز نیز اتلتیکومادرید مدعی عنوان قهرمانی را با 6 گل شکست دادند .

 

شاگردان لوئیس کورتس در ابتدای بازی با اتلتیکو گل خوردند و آغاز بدی داشتند اما شش دقیقه بعد جنیفر هرموسو از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند و این گل تنها آغاز بازی برای بارسلونا بود زیرا آنها 5 بار دیگر هم دروازه این تیم مدعی را باز کردند .

 

 

این بازی در ورزشگاه یوهان کرایف پخش شد و هواداران بارسلونا این فرصت را داشتند تا از شبکه بارسا تی وی آن را زنده تماشا کنند .

 

با وجود اینکه بارسلونا اعلام کرده بود این بازی پخش زنده میشود اما مشکلاتی ایجاد شد . دادگاه بارسلونا را از پخش مسابقه منع کرد زیرا حق پخش تلویزیونی بازی های اتلتیکومادرید زیر نظر جائوما رورس است که رضایت به پخش بازی نداد .

 

این یعنی قرار نبود بازی پخش شود اما بارسلونا با وجود مخالفت دادگاه این بازی را پخش کرد .

 

برای توضیح بهتر لازم است بگوییم که لیگ فوتبال زنان اسپانیا 16 تیم دارد که حق پخش 12 تیم زیر نظر مدیا پرو است . بقیه تیم ها مثل بارسلونا , اتلتیک بیلبائو , تاکون ( رئال مادرید ) و مادرید سی اف اف اسپانسرهای جداگانه دارند .

 

بنابراین طبق قانون وقتی شرکت های طرف قرارداد برای حق پخش دو تیم یکسان نباشد آن بازی نمیتواند پخش شود مگر با رضایت دو طرف .

 

 

به همین دلیل بلافاصله پس از بازی زنان بارسلونا 6-1 اتلتیکو مادرید , مدیا پرو و باشگاه مادریدی اعلام کردند از بارسلونا شکایت میکنند .

 

خوزه مانوئل دیاز پرز گفت :

اتلتیکومادرید صریحا به بارسلونا اطلاع داده بود که مجوز پخش مسابقه را صادر نمیکند .

 

این نماینده اتلتیکو مادرید افزود :

ما به همراه مدیا پرو اقداماتی برای دفاع از حقوق و منافع قانونی خودمان انجام خواهیم داد .

 

در کل این جنگ بین بارسلونا و جائوما رورس است . درحالی که ورزش نیاز به دیده شدن دارد , مرزهای پوچی میخواهند مانع پخش برنامه های تلویزیونی شوند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.