پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دادگاه به بارسلونا و نیمار 20 روز فرصت داد !

کد خبر : 94226  |  زمان ارسال : جمعه 5 مهر 1398

اختصاصی بارسا نیوز - نیمار جونیور روز گذشته وارد بارسلونا شد اما صبح امروز بدون اینکه در دادگاه حاضر شود به پاریس بازگشت . دادگاه امروز با حضور وکلای نیمار و وکلای بارسلونا برگزار شد .

 

امروز وکلای دو طرف حدود 2 ساعت به صورت خصوصی گفتگو کردند و سپس یک ساعت تنفس اعلام شد و دوباره صحبت کردند . با این حال توافقی حاصی نشد .

 

نیمار چه زمان ورود خود و چه زمان خروج بارسلونا را به دادگاه رساند . زمان انتقال از سانتوس به یک دلیل و حالا به دلیل دیگری !

 

در سال 2016 یعنی 3 سال پس از انتقال نیمار به بارسلونا این بازیکن قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرد . دستمزد او به حدود 25 میلیون یورو رسید که پس از مسی بیشترین میزان بود و همچنین باشگاه قبول کرد به این بازیکن مبلغ 40 میلیون یورو پاداش بپردازد . طبق گفته منابع مذاکره بند پاداش برای برخی دیگر از بازیکنان نیز در نظر گرفته شده است و باشگاه آن را به عنوان دستمزد پرداخت میکند .

 

بارسلونا به نیمار 14 میلیون یورو پاداش در فصل 2916/17 پرداخت کرد . 26 میلیون یوروی دیگر باقی مانده مورد بحث است زیرا بارسلونا آن را پرداخت نکرد و نیمار به همین خاطر از بارسلونا شکایت کرده است .

 

بیشتر بخوانید : بارسلونا درخواست 2 غرامت از نیمار کرد

 

وکلای حقوقی بارسلونا میگویند وقتی باشگاه قرارداد بازیکنی را تمدید میکند و مبلغ پاداشی پرداخت میکند به این دلیل است که بازیکن به مدت قرارداد خود پایبند بماند . بنابراین بارسلونا مبلغ 14 میلیون یورو به نیمار پرداخت کرد اما نیمار کمتر از 1 سال بعد از دریافت مبلغ به پاری سن ژرمن رفت که خلاف توافق بود .

 

اگرچه بارسلونا یکبار دیگر در تابستان امسال برای جذب نیمار تلاش کرد اما این اتفاق رخ نداد و اکنون دو طرف در دادگاه باید مقابل هم قرار بگیرند .

 

در تابستان 2017 بارسلونا متوجه شد که شایعاتی درباره آینده نیمار وجود دارد و باشگاه به جای پرداخت باقی مبلغ پاداش به نیمار آن را به دفتر اسناد رسمی واریز کرد . وقتی نیمار به پاری سن ژرمن رفت این بازیکن از بارسلونا شکایت کرد و بارسلونا نیز علیه این بازیکن به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد .

 

زمانی که بارسلونا در سال 2013 با نیمار قرارداد امضا کرد مبلغ انتقال را 57 میلیون یورو اعلام نمود اما بعدا باشگاه اعتراف کرد در واقع هزینه 86 میلیون یورو بوده است . این اتفاق باعث شد تا ساندرو راسل مجبور به استعفا شود و باشگاه نیز به دادگاه رفت که در نهایت بارتومئو با پرداخت 5.5 میلیون یورو جریمه این پرونده را بست .

 

خرید نیمار با دادگاه آغاز و با دادگاه پایان یافت .

 

طبق گزارش با توجه به اینکه در دادگاه امروز توافقی حاصل نشد وکلا 20 روز فرصت دارد تا نتیجه گیری خود را به صورت کتبی ارائه دهند و سپس قاضی حکم صادر میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.