پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

6 بازیکن محبوب ارنستو والورده در فصل جدید !

کد خبر : 94318  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 مهر 1398
تغییرات بزرگی صورت گرفته است

اختصاصی بارسا نیوز - تراشتگن و پیکه تنها بازیکنانی هستند که در 8 بازی ابتدایی فصل به طور کامل در ترکیب قرار گرفته اند . گریزمان و لنگله نیز میتوانستند اما برابر ختافه اولی تعویض شد و دومی اخراج .

 

فصل 2019/20 مطابق برنامه پیش نمیرود . مصدومیت های فراوانی اتفاق افتاده که باعث شده تا اولویت های والورده تغییر کند . او همچنین از بازیکنان محبوب فصل گذشته خود مانند راکیتیچ و آرتورو ویدال نیز دست کشیده و فرصت را در اختیار جوان تر ها گذاشته است .

 

حالا بازیکنان محبوب والورده تغییر کرده اند . اما جایگزین ها چه کسانی هستند ؟

 

مارک تراشتگن ( 720 دقیقه )

او البته در فصل گذشته نیز محبوب ترین گزینه مربی برای دروازه بود . مارک تاکنون 720 دقیقه بازی کرده و فقط 2 کلین شیت داشته است . اما در بازی با دورتموند یک پنالتی را گرفت که بسیار مهم بود . همچنین در بازی با ختافه نیز پاس گل داد .

 

جرارد پیکه ( 720 دقیقه )

مانند تراشتگن او نیز حتی 1 دقیقه بازی را از دست نداده است . او در این فصل چندین تکل مهم داشته و یک گل نیز به ثمر رسانده است .

 

کلمنت لنگله ( 712 دقیقه )

او میتوانست مانند تراشتگن و پیکه در لیست 720 دقیقه ای شود اما دریافت کارت قرمز غیرضروری توسط او برابر ختافه باعث شد تا کمتر بازی کند . با مصدومیت اومتیتی و محرومیت لنگله در بازی بعدی لیگ احتمالا بارسلونا با مشکل مواجه میشود مگر اینکه تودیبو بتواند عملکرد خوبی ارائه کند .

 

آنتوان گریزمان ( 705 دقیقه )

خرید تابستانی بارسلونا مهره بسیار کلیدی بوده است . در حالی که مسی , دمبله و سوارز طی فصل جدید با مصدومیت مواجه شده اند او جور خط حمله را کشید . هرچند او در کارهای دفاعی نیز کمک زیادی میکند . گریزمان تاکنون 3 گل زده است اما هنوز برای سازگاری با تیم به زمان نیاز دارد . از طرفی والورده پست بازی او را تغییر میدهد . او در 6 بازی کامل به میدان رفت اما برابر ختافه دقیقه 75 تعویض شد .

 

اسامی گفته شده بیشتر از 700 دقیقه بازی کرده اند . اما همچنین میتوان به دی یونگ با 629 دقیقه و سمدو با 600 دقیقه نیز اشاره کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.