سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس طوفانی والدز : من ورزشگاهم را میخواهم . باخت به آژاکس برایم مهم نیست

کد خبر : 94347  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 مهر 1398
والدس درباره مسائل مختلفی صحبت کرد و به برخی حواشی پاسخ داد

اختصاصی بارسا نیوز - ویکتور والدز میگوید مدیران باشگاه نباید از شکست تیم او در یک بازی دوستانه ناراحت باشند .

 

والدز که در این فصل هدایت تیم زیر 19 سال بارسلونا را برعهده گرفته است در بازی افتتاحیه ورزشگاه یوهان کرایف مقابل تیم جوانان آژاکس با نتیجه 2-0 شکست خورد .

 

او پیش از بازی با اینتر در لیگ قهرمانان جوانان به ناراحتی برخی افراد از شکست تیمش مقابل جوانان آژاکس واکنش نشان داد :

روز اولی که وارد باشگاه شدم با دیدن استادیوم جدید هیجان زده شدم . فکر میکردم قرار است برای ما باشد اما متاسفانه فعلا نیست اما برای آن میجنگم .

 

تنها کاری که در یوهان کرایف کردیم مقابل آژاکس بود که در یک بازی خاکستری شکست خوردیم . پیروزی برای ما ممکن نبود . ما حتی نتوانستیم قبل از بازی در این استادیوم تمرین کنیم . اما پس از آن صحبت هایی درباره این بازی دوستانه انجام شده است . نباید فراموش کنیم این فقط یک بازی دوستانه بود اما به نظر میرسد برای خیلی ها یک فینال لیگ قهرمانان اروپا بود .

 

باشگاه اجازه تمرین به بازیکنان من را نداده است اما میتوانم بگویم که بازیکنان میخواهند تمرین کنند . با توجه به فوتبالی که در هفته های اخیر نمایش دادیم امیدوارم که شرایط به نفع ما باشد .

 

 

برخی از والدز به خاطر اخلاق او انتقاد میکنند . او میگوید نیازی به تغییر رفتارش احساس نمیکند :

من فردی هستم که میتوانم خیلی خوب حرف بزنم و در سطح مربیگری نیز احساس میکنم میتوانم همین را دنبال کنم . ( او در ادامه هشدار داد ) : من همیشه همینطوری می مانم و لازم نیست تغییری کنم . بله بارسلونا باشگاه بزرگی است که رسانه های زیادی آن را پوشش میدهند اما باید این را هم قبول کرد که افراد دارای عقاید متفاوت و نظرات مختلفی هستند . در سطح حرفه ای نباید نگران صحبت رسانه ها بود .

 

والدز افزود که احساس خوبی از خودش در ماه های اول مربیگری در باشگاه دارد :

بارسلونا تغییر کرده و از نظر رسانه ای بزرگتر شده است . بارسلونا حالا یک برند عالی است و من احساس خوبی دارم . برخی میگویند ما باید خودمان را با شرایط باشگاه وفق دهیم اما آنها باید گاهی اوقات تفاوت ها را بپذیرند و راه را ( با وجود این تفاوت نظر ها ) پیدا کنیم . چیزی که من میخواهم کسب نتایج خوب است .

 

والدز خواستار اتحاد در باشگاه شد و به صحبت های پیکه علیه مدیران واکنش نشان داد :

باشگاه باید سیستمی باشد که همه در آن متحد هستند . مدیران در کتار هواداران و کارمندان باشند و به خواسته آنها اهمیت دهند . اخیرا طوفانی کوچکی رخ داده اما من مدت های زیادی است که دیگر در رختکن تیم نیستم و نمیتوانم درباره اش اظهار نظر کنم . تنها خواسته من این است که باشگاه متحد شود .

 

والدز همچنین گفت :

احساس خوبی در باشگاه دارم . من احساس راحتی میکنم و هیجان زده ام و روی بازیکنانم تمرکز دارم و میخواهیم فوتبال خودمان را بازی کنیم . چیزی که من دنبال میکنم و چیزی که اتفاق می افتد در نهایت نتایج خوبی خواهد داشت و مسیر ما به سوی پیروزی است . به چیزهای دیگر اهمیتی نمیدهم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.