پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوشحالی سوارز از عملکرد والورده : برای همین است که یک مربی داریم

کد خبر : 94420  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 مهر 1398
ارنستو والورده بابت کامبک دیشب مقابل اینتر کمی از اعتبارش را دوباره بدست آورد اما او هنوز کار زیادی برای انجام دارد

اختصضاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده همیشه به دلیل فلسفه مربیگری اش مورد انتقال قرار میگیرد با این حال او در بازی با اینتر کار فوق العاده ای انجام داد و نقاط ضعف تیم را به خوبی شناسایی و آنها را در نیمه دوم برطرف کرد و نتیجه آن یک کامبک تماشایی بود .

 

والورده در زمان درست تصمیم درستی گرفت و با بیرون کشیدن بوسکتس جای آن را با ویدال پُر کرد . آرتورو همان بازیکنی بود که مانند یک جرقه در تحول تیم نقش مهمی داشت و در هر 2 گل سوارز تاثیر مهمی گذاشت .

 

سوارز هم والورده را نقد کرد و هم از او تمجید :

پیروزی بسیار ارزشمندی مقابل یک رقیب مستقیم داشتیم . ما در بعضی از ابعاد منفی در نیمه اول خودمان را اصلاح کردیم . میدانستیم اگر بازی همینطور ادامه پیدا کند احتمالا شکست میخوریم .

 

والورده به ما گفت که باید هنگام پرس بیشتر سازمان یافته باشیم . به همین دلیل ما مربی داریم تا این اشتباهات را اصلاح کنیم .

 

البته عملکرد والورده اگرچه مورد انتقاد قرار میگیرد اما برخی از هواداران نیز نسبت به اینکه ارنستو برای اصلاح ضعف های بازی اقدامات درستی انجام داد او را شایسته تحسین میدانند . به طور مثال یکی از هواداران بارسلونا در تریبونا نوشت " چرا ما نمیتوانیم او را تشویق کنیم و دست حمایت به او دهیم تا تیم را به فرم خود بازگرداند ؟ "

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.