پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

8 دلیل برای اخراج ویکتور والدز

کد خبر : 94561  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 مهر 1398
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا به صورت رسمی ویکتور والدز را برکنار کرد . مارکا دلایل اخراج سرمربی تیم جوانان را نشان داد :

 

ملاقات با پاتریک کلایورت :

طبق گزارش ها ویکتور والدز باعث عصبانیت مدیران لاماسیا شد زیرا او تاکتیک های متفاوتی را استفاده میکرد . باشگاه از والدز خواست تا به سیستم 433 بازگردد اما او بدون توجه به این موضوع از سیستم 442 استفاده میکرد  . این دروازه بان به کلایورت گفت که اجازه کار به او بدهند و بر سر یکدیگر فریاد زدند .

 

ایلایکس موریبا :

وقتی والدز تصمیم گرفت در بازی با لیندا این بازیکن را روی نیمکت بگذارد موریبا با پدر و مادرش به دیدار کلایورت رفت و به او گفت که تبدیل به نیمکت نشین شده است . والدز نیز به ایلایکس گفت نباید پیش رئیس او میرفت و برای دقایق بازی گریه میکرد .

 

رقابت در بارسا :

والدز منتقد شیوه مدیریت باشگاه و مدیران بود و فکر میکند که باشگاه در مسیر اشتباه است . او همچنین معتقد است کلایورت و خاویر ویلاجونا از مدیران لاماسیا میخواهند در سیستم جوانان باشگاه تبدیل به قدرت های مطلق شوند .

 

بارتومئو :

رئیس بارسلونا شخصا با والدز تماس گرفت و برای فرصت مربیگری از او درخواست کرد اما بیشتر از 2 ماه است که والدز به هیچ کدام های تماس ها و یا پیام های بارتومئو جواب نداده است .

 

اعتراض نسبت به ورزشگاه یوهان کرایف

والدز سه شنبه گذشته گفت " روز اولی که وارد باشگاه شدم این ورزشگاه زیبا را دیدم و هیجان زده بودم . فکر میکردم قرار است برای ما باشد اما متاسفانه اینگونه نیست و من برای آن میجنگم " . این صحبت های والدز قبل از بازی با اینتر میلان است .

 

تاخیر برای بازی

والدز و تیمش برای بازی با اینتر با نیم ساعت تاخیر وارد استادیوم یوهان کرایف شدند زیرا آنطور که گفته شده والدز میخواست با بازیکنانش صحبت کند . در آیین نامه آمده است که تیم ها باید 2.5 ساعت قبل از شروع بازی در استادیوم باشند و والدز این قانون را رعایت نکرد به همین دلیل باشگاه جریمه شد .

 

شکایت به مطبوعات بایت نداشتن میز و صندلی

والدز در جریان یک کنفرانس نسبت به اینکه میز و صندلی در اختیارش قرار نگرفت اعتراض کرد . باشگاه درک میکنند که ممکن است گاهی وسایل لازم در اختیار نباشد اما میشود ایستاده نیز صحبت کرد کاری که گاهی گارسیا پیمنتا سرمربی بارسلونا B نیز انجام میدهد .

 

خروج از اوتن کاپ

این اولین اشتباه بزرگ والدز در تیم جوانان بود . والدز تصمیم گرفت از این رقابت سالانه خارج شود و از کمبود استراحت بین مسابقات و همچنین مصدومیت ها شکایت داشت . این رقابت معتبری است که بارسلونا هر سال در آن شرکت میکند اما اکنون اعتبار باشگاه در آن کاهش پیدا کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.