پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ : کریستیانو رونالدو از من خواست به یوونتوس بپیوندم

کد خبر : 94611  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 مهر 1398
هافبک بارسلونا مذاکره با یوونتوس را تایید کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - اگر شرایط تغییر نکند ایوان راکیتیچ حتما بدنبال خروج خواهد بود . راکیتیچ از بارسلونا ناراحت است زیرا او سال ها برای بارسلونا بازی کرد اما بدون ایجاد حاشیه خاصی حالا کاملا رها شده و فراموش شده است .

 

راکیتیچ در مصاحبه با یک رسانه از کشورش کرواسی فاش کرد که باشگاه اجازه خروج او را در تابستان نداد .

 

او گفت :

حتی ( کریستیانو ) رونالدو شخصا از من برای پیوستن به یوونتوس درخواست کرد اما بارسلونا 50 میلیون یورو میخواست و توافق انجام نشد .

 

ایوان در این فصل تنها 166 دقیقه بازی کرده است و اصلا اولویت والورده نبوده است زیرا بقیه هافبک ها بیش از 400 دقیقه بازی کرده اند و ایوان نفر پنجم است .

 

راکیتیچ میگوید در مورد آینده اش نمیداند زیرا او میخواهد بازی کند نه فقط اینکه در شهر بارسلونا زندگی کند و از حقوق بالایی که میگیرد لذت ببرد .

 

او گفت :

نمیدانم اکنون چه خواهد شد . کار سختی است زیرا من میخواهم بازی کنم و نمیخواهم فقط بخشی از تیم باشم . من تمام تلاش خودم را برای تغییر شرایط خواهم کرد . من 2 سال دیگر قرارداد دارم و هیچ جایی از نظر بازی کردن بهتر از بارسلونا نیست زیرا بارسلونا بهترین باشگاه جهان است اما من باید بازی کنم نه فقط در شهر پیاده روی و از ساحل لذت ببرم .

 

راکیتیچ همچنین تایید کرد با بارتومئو و کاپیتان تیم یعنی مسی نیز صحبت کرده است :

من با افراد باشگاه حرف زده ام و همه میدانند که گزینه های دیگری هم دارم . میخواهم برای حضور در ترکیب بجنگم . میخواهم از هواداران برای محبتی که این هفته نسبت به من داشتند تشکر کنم اما اگر شرایط تغییر نکند مجبور هستیم دوباره بنشینیم و درباره وضعیتم صحبت کنیم . .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.