پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا : والورده مرد بزرگی است اما به عنوان هوادار از او انتقاد دارم . آنسو فاتی ؟

کد خبر : 94686  |  زمان ارسال : شنبه 20 مهر 1398
بخش چهارم مصاحبه لاپورتا

اختصاصی بارسا نیوز - سایت بارسابوز اقدام به مصاحبه ای با خوان لاپورتا رئیس سابق بارسلونا کرده است . مصاحبه کننده میگوید اگرچه لاپورتا یک تاجر موفق و یک میلیونر است اما او در مصاحبه بسیار متواضع بود اما به هر صورت آنها برای انجام مصاحبه خوش شانس بودند .

 

لاپورتا در بخشی از این مصاحبه درباره والورده صحبت کرد :

اول از همه بگویم که از نظر شخصی او مرد بزرگی است . اما به عنوان هوادار منتقد او هستم . فکر میکنم باید از سیستم پیروی کنید و آن را خراب نکنید . این ربطی به سیستم 343 یا 433 یا 442 ندارد و متفاوت است .

 

ما در خانه ( لاماسیا ) استعدادهای زیادی داریم و باید از آنها استفاده کنید تا هم از نظر مالی و هم فوتبال حفظ شویم . برای من عجیب بود زیرا من میدانستم که او حامی بزرگ سیستم کرویف نیست اما فکر میکردم او بیشتر به بازیکنان لاماسیا اهمیت میدهد و آنها را به تیم اصلی می آورد زیرا من دیدم که او چگونه در بیلبائو اینکار را انجام میداد .

 

با این حال فکر میکنم بخشی از این مشکل تقصیر هیئت مدیره است که والورده را بیشتر به استفاده از بازیکنان آکادمی تشویق نمیکنند .

 

از لاپورتا درباره آنسو فاتی سوال شد :

اوه . من عاشق او هستم ! فکر میکنم او در حال اثبات این موضوع است که همیشه در لاماسیا استعدادها ساخته میشوند و باید برای استفاده از آنها شجاع باشید و از آنها بهره ببرید . همچنین میبینید که بازیکنانی که در سیستم بارسلونا رشد کرده اند حتی میتوانند در 16 سالگی بازی کنند و با بقیه ترکیب هماهنگ شوند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.